• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110079
+
-

قطعات دست‌دوم موتور

  اگر برای تامین قطعات برخی موتورسیکلت‌های قدیمی یا انواع برندهای خارجی که واردات و عرضه آن طی چند سال اخیر ممنوع یا محدود شده، با مشکل مواجه هستید، بهتر است شال و کلاه کنید و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی راهی بورس فروش قطعات دست‌دوم موتورسیکلت در میدان رازی تهران شوید.
  در این راسته بازار می‌توانید انواع قطعات اصلی و البته دست‌دوم موتور، بدنه و حتی لوازم جانبی و مصرفی انواع موتورسیکلت‌های یاماها، هوندا، کاوازاکی، وسپا، موتور گازی و حتی موتورسیکلت‌های قدیمی یا جدیدی که چند سالی از عمر عرضه آنها به بازار می‌گذرد با قیمت و کیفیت مناسب پیدا کنید.
 توجه داشته باشید که اغلب اینگونه قطعات دست‌دوم از طریق اوراق کردن موتورسیکلت‌های دست‌دوم و قدیمی از رده خارج‌شده توسط کسبه این محل تامین می‌شود. پس درصورتی که نیازمند قطعه کمیاب و خاصی هستید باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید و به مغازه‌های مختلف سر بزنید.
  در راسته بازار قطعات موتورسیکلت میدان رازی علاوه بر انواع لاستیک، لوازم مصرفی و قطعات دست دوم، انواع قطعات نو و کمیاب موتورسیکلت نیز با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می‌شود که با توجه به عرضه برخی قطعات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار این محصولات بهتر است درصورتی که شناخت کافی از اصلی بودن اینگونه قطعات ندارید، کار خرید این اقلام را به تعمیرکاران خبره واگذار کنید.
  قرار گرفتن این راسته بازار در مرز محدوده طرح ترافیک و زوج  یا فرد خودروها و کمبود شدید جای پارک، ازجمله نقاط منفی این راسته بازار است .

این خبر را به اشتراک بگذارید