02
سه شنبه 25 شهریور 1399
شماره 8038
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با قدردانی از کارکنان و برگزارکنندگان این نیرو در رزمایش ذوالفقار ارتش گفت: صلح و امنیت پایدار بزرگ‌ترین دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند که رزمایش ذوالفقار نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد دافوس ارتش صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و جنگ که با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و وابستگان نظامی کشورهای خارجی برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم وقایع و جنگ‌های اخیر در دنیا را مرور کنیم، چند نکته حائز اهمیت است؛ عمده جنگ‌ها به‌دلیل زیاده‌خواهی و کسب قدرت و برداشت‌های اشتباه و گمراه‌کننده از صلح بوده است.
هسته‌ای
یک هفته بعد از انتشار گزارش مثبت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره توافق با ایران، شورای حکام آژانس تشکیل جلسه داد و در این جلسه که متاثر از شیوع کرونا برگزار شد، مدیرکل آژانس یک‌بار دیگر از توافق با ایران اظهار خشنودی کرد.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام‌سجادع با حضور رهبر معظم انقلاب

عکس خبر
در سالروز شهادت حضرت امام علی‌بن‌الحسین زین‌العابدین علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری در حسینیه امام خمینیره با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
مذاکرات مالکی در تهران

مذاکرات مالکی در تهران

مالکی در دیدار قالیباف: باید با همفکری و همگرایی در مقابل روند عادی‌سازی‌ روابط با اشغالگران قدس ایستادگی شود
نوری‌المالکی، رئیس جریان دولت قانون عراق و نخست‌وزیر پیشین این کشور که به تهران سفر کرده، روز دوشنبه با رئیس مجلس و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
جنجال‌های سفرای آلمان در تهران
جنجال‌های سفرای آلمان در تهران
بعد از رفتن سفیر نیسان‌سوار آلمان، سفیر جدید این کشور با یک توییت جنجالی، جلب توجه کرد
سفرای آلمان در ایران می‌خواهند جلب توجه کنند؛ سفیر قبلی این کشور در تهران یعنی میشائیل کلور برشتولد که با عکس‌های نیسان‌سواری و حضورش در جمع عشایر و پوشیدن لباس‌های عشایری معروف شده بود، ‌جای خود را تیرماه به سفیری داد که 2روز پیش با یک توییت که تعبیر به دخالت در امور قضایی شد، برای خود و کشورش جنجال درست کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
برادر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌حسین انصاریان شایعه درگذشت این واعظ مطرح کشور را تکذیب کرد. به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم انصاریان روز گذشته گفت: بحمدالله حال عمومی برادرم بسیار خوب است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد را به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب کردند.