• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82212
+
-

فولاد شکست

صعود کنندگان از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال مشخص شدند

فولاد شکست

رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال ایران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی روز گذشته با برگزاری 8بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد. در اولین بازی‌های دیروز شهرهای تبریز و شیراز به ترتیب میزبان 2تیم مدعی پرسپولیس و فولاد بودند. 

پرسپولیس میزبانش ماشین‌سازی را با یک‌ گل شکست داد که گزارش کامل اتفاقات این بازی در صفحات ورزشی منتشر شده است. اما فولاد در یک بازی پرافت‌وخیز مقابل فجرسپاسی شیراز به تساوی 2-2 رسید و در ضربات پنالتی شکست خورد تا اولین شگفتی این جام با حذف فولاد در شیراز رقم بخورد. تیم سپاهان، صدرنشین لیگ‌برتر در خرم‌آباد تیم دسته‌دومی خیبر را با 3گل به راحتی شکست داد و راهی دور بعدی شد. استقلال ماهشهر 2 بر یک مس نوین کرمان را شکست داد و پیکان تهران هم با 4گل بر تیم گمنام شهدای زرکان کرج غلبه کرد و راهی دور بعدی شد. در ساوه جدال تیم لیگ‌یکی خوشه‌طلایی با شاهین بوشهر بسیار زیبا و پرافت‌وخیز از آب در آمد. 

نماینده بوشهر در همان 16دقیقه ابتدایی با 2گل عقب افتاد اما این 2گل را در 20دقیقه پایانی جبران کرد و بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. در 30دقیقه اضافی باز هم هر تیم یک بار به گل رسید و در نهایت دو تیم با تساوی 3-3 به ضربات پنالتی رفتند و شاهین با حذف میزبانش به جمع 16تیم پایانی رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید