• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61590
+
-

والیبال ایران در برابر فرانسه شکست خورد

والیبال ایران در برابر فرانسه شکست خورد


اولین شکست خانگی، صعود قطعی تیم‌ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را به هفته آخر موکول کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی  خود از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال 2019 در اردبیل  بازی را  ۳بر صفر  به فرانسه واگذار کرد.

 سعید معروف، پوریا یلی، فرهاد قائمی، جواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان ایران در برابر فرانسه بودند. ایران در ست نخست 25 بر 18  بازی را به  فرانسه واگذار کرد. فرانسه در ست دوم هم روند برتری خود را  ادامه و نشان داد که با سایر رقبای ایران تفاوت دارد و با وجود فضای سنگین سالن شهر اردبیل، توانایی حفظ برتری خود را مقابل ایران داشت. بازی در ست دوم گرچه نزدیک و نفسگیر  بود ولی برتری نهایی با نتیجه 26 بر ۲۴ به سود فرانسه پایان یافت. تیم ملی فرانسه که به دنبال صعود به مرحله بعد است ،انگیزه زیادی برای برتری در برابر ایران داشت و فشار زیادی را برای پیروزی در ست سوم وارد کرد. در اواخر ست سوم ایگور کولاکوویچ به سعید معروف استراحت داد و جواد کریمی را هم  به کار گرفت تا کاملا مشخص شود که ایران در این بازی به دنبال پیروزی نیست.

 نتیجه ست سوم نیز 25 بر 21 به سود فرانسه شد تا هر 3 ست و امتیاز بازی به فرانسه برسد.

والیبال ایران گرچه به مرحله بعد صعود کرده اما در هفته پنجم لیگ ملت های ۲۰۱۹ در بلغارستان  با تیم های قدرتمند  صربستان، بلغارستان و آمریکا دیدار خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید