• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 19 شهریور 1397
کد مطلب : 30013
+
-

چاقوها بیرون!

ساخت فیلمی با الهام از آگاتا کریستی

آرش نهاوندی | مترجم

کارگردان آخرین سری فیلم جنگ ستارگان، فیلم جدید خود با نام «چاقوها بیرون» را با الهام از آثار آگاتا کریستی می‌سازد. ریان جانسون، کارگردان این فیلم خود نیز نگارش فیلمنامه «چاقوها بیرون» را عهده‌دار است و در تابستان سال‌جاری نگارش آن را آغاز کرده است. جانسون که به رمان‌های آگاتا کریستی علاقه دارد، برای نوشتن فیلمنامه چاقوها بیرون از سبک این نویسنده مشهور درام جنایی الگو و الهام گرفته است.

از سوی دیگر اخبار تازه حکایت از آن دارد که نام سرمایه‌گذار این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو2018 اعلام شده است. بر همین اساس، کمپانی «ام‌آرسی» با سرمایه‌گذاری و پرداخت تمام هزینه‌های تولید فیلم ‌چاقوها بیرون‌ با بازیگری ‌دانیل کریگ‌، ستاره فیلم‌های جیمز باند موافقت کرده است.

به گزارش فیلم ورایتی، در این فیلم جنایی ‌دانیل کریگ،‌ ستاره سری جدید فیلم‌های جیمز باند با ریان جانسون، کارگردان فیلم «منجی آخر» از سری فیلم‌های جنگ ستارگان همکاری می‌کند. آخرین فیلم جانسن «جنگ ستارگان: آخرین منجی» بود که در سال۲۰۱۷ ساخته شد و در بازار جهانی به فروش 1.3میلیارد دلاری رسید. ریان جانسون هم‌اکنون مشغول ساخت یک سه‌گانه کاملا تازه در دنیای جنگ ستارگان است. از طرفی هم قرار است به‌زودی مراحل فیلمبرداری ‌چاقوها بیرون‌ را آغاز کند. بنابراین به‌نظر می‌رسد 2018 برای او سال پرکاری باشد.

فیلمبرداری ‌چاقوها بیرون‌ قرار است در ‌ماه نوامبر سال‌جاری آغاز شود. تا آن زمان کمپانی ‌ام‌آر‌سی‌ باید یک شریک تجاری برای پخش فیلم پیدا کند. ‌ام‌آر‌سی یک کمپانی تولید فیلم تلویزیونی و سینمایی است که تا‌کنون در روند ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر «برج سیاه»، «‌اوزارک» و «خانه پوشالی» همکاری داشته است.

‌چاقوها بیرون‌ یک فیلم جنایی است که وقایع آن در دنیای معاصر می‌گذرد. دانیل کریگ در این فیلم در نقش کارآگاهی ظاهر خواهد شد که قرار است راز یک جنایت را کشف کند. فیلم ‌چاقوها بیرون‌ تا حدی شبیه به فیلم‌های قبلی جانسون است.
دانیل کریگ پس از اختلاف دنی بویل بر سر ساخت فیلم «باند 25» تصمیم به حضور در فیلم ‌چاقوها بیرون‌ گرفت. ساخت فیلم باند25 از سری فیلم‌های جیمز باند تا پیدا‌کردن فیلمساز جدیدی که بتواند جایگزین بویل شود، به تأخیر افتاد. دانیل کریگ در 4فیلم آخر ‌جیمز باند‌ شامل «کازینو رویال۲۰۰۶»، «ذره‌ای آرامش۲۰۰۸»، «اسکای فال۲۰۱۲» و «اسپکتر۲۰۱۵» ایفای نقش کرده است. این بازیگر سال گذشته در 2پروژه سینمایی با عنوان «پادشاهان» و «لوگان خوش‌اقبال» به کارگردانی استیون سودربرگ ایفای نقش کرده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید