• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 27 اسفند 1402
کد مطلب : 221183
+
-

از بیرون به ما ضربه زدند

با وجود نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر، شهریار مغانلو هنوز این تیم را مدعی جدی قهرمانی می‌داند

از بیرون به ما ضربه زدند

امیرحسین اعظمی

شاید بدبین‌ترین هواداران سپاهان هم تصور نمی‌کردند که این تیم در 8مسابقه، 7شکست را تجربه کند. با این وجود مغانلو در آستانه بازی با گل‌گهر شرایط تیمش را خوب توصیف کرده و تأکید می‌کند که سپاهان همچنان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. گفت‌وگوی مغانلو با همشهری را می‌خوانید.

   چه اتفاقی برای سپاهان رخ داده که در 8بازی 7شکست را تجربه کرده‌اید؟
حرف زیاد است که در این مورد بزنم ولی در حال‌حاضر تمرکز همه ما روی ادامه فصل است. همه می‌دانند در ابتدای فصل چه اتفاقاتی رخ داد و چه شرایطی برای سپاهان ایجاد کردند. ما در زمین مسابقه تیمی بی‌حاشیه و پرقدرت هستیم ولی در بیرون از زمین به سپاهان ضربه زدند. در بعضی از بازی‌ها هم بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم ولی مهم‌ترین موضوع این بود که در بیرون از زمین تمرکز ما را به هم زدند و بابت برخی مسائل ضربه خوردیم. تحمل این وضعیت واقعا برای ما سخت بود و حتی از لحاظ روحی هم آسیب دیدیم ولی هیچ‌وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتیم. هواداران سپاهان و مردم اصفهان بدانند که همیشه در زمین مسابقه با تمام وجود برای موفقیت تیم جنگیده‌ایم، وقتی هم شکست خورده‌ایم ناراحت بودیم ولی الان باید به آینده نگاه کنیم و مسئولیت سنگینی در مقابل هواداران سپاهان داریم.

   در لیگ قهرمانان آسیا هم تنها نماینده ایران در مرحله حذفی بودید ولی مقابل الهلال شکست خوردید.
همه می‌دانند الهلال چه شرایطی دارد و چگونه در فوتبال هزینه کرده ولی ما مقابل آنها در هر 2بازی عملکرد بدی نداشتیم. ما در هر 2مسابقه اخراجی دادیم و در واقع 10نفره به الهلال باختیم. تنها تیم ایرانی که می‌توانست الهلال را اذیت کند سپاهان بود و شاید کمی تحت‌تأثیر اسم الهلال و شرایط این تیم قرار گرفتیم. واقعا حیف شد که حذف شدیم.

   فکر می‌کنی سپاهان در لیگ برتر برای قهرمانی شانس دارد؟
شک نکنید سپاهان مدعی جدی قهرمانی است و یک درصد هم بابت قهرمانی ناامید نیستیم. ما 2بازی کمتر از استقلال داریم و درمجموع 12بازی دست‌نخورده برای سپاهان باقی مانده. به هیچ عنوان شانس خودمان را کم نمی‌دانیم. فقط مهم این است که خوب امتیاز جمع کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

من و رضا اسدی در کورس آقای گلی هستیم. در هر تیمی همه بازیکنان با هم رقابت سالم دارند ولی مهم این است که هدف همه ما در راستای اهداف تیمی است. همه ما برای موفقیت سپاهان می‌جنگیم و هیچ فرقی ندارد که چه‌کسی برای سپاهان گل بزند

 

این خبر را به اشتراک بگذارید