• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 30 آذر 1402
کد مطلب : 213044
+
-

جهان‌نما/تخریب قبر و بیرون کشیدن اجساد؛ در غزه چه خبر است؟


آزار و اذیت مجروحان فلسطینی در بیمارستان معمدانی از زبان یک شاهد عینی روایت شده است. این شاهد عینی می‌گوید که 4 روز محاصره بودیم، صهیونیست‌ها با بولدوزر قبرها را در محوطه بیمارستان زیر و رو کردند و پیکر شهدا را پس از نبش قبر بیرون آوردند و تفتیش کردند. به‌گفته این شاهد عینی، صهیونیست‎‌‌ها حتی مجروحان، افراد معلول و کسانی را هم که قادر به حرکت نبودند، بیرون برده و با خود بردند و دیگران را هم برهنه کرده و دست و پا بسته با خود بردند.

رفتار حیوانی یک سرباز صهیونیست

فیلمی منتشر شده که در آن یک سرباز اسرائیلی در حال تمسخر و سیلی زدن مکرر به یک اسیر فلسطینی با چشمان و دستان بسته است. شکنجه اسرای فلسطینی همواره یکی از رفتارهای غیرانسانی اشغالگران صهیونیست است.

برخورد بچگانه سرباز اسرائیلی هنگام شلیک گلوله تانک

رفتارها و عملکرد نظامیان صهیونیست در نوار غزه بسیار کودکانه و ناشی از عدم‌آموزش‌های نظامی کافی به آنهاست. تصویری که در رسانه‌ها از شلیک یک تانک مرکاوا منتشر شده، نشان می‌دهد که هنگام شلیک گلوله توسط این تانک در نوار غزه، یک سرباز ارتش روبه‌روی لوله تانک ایستاده که بر اثر شلیک گلوله نیز این سرباز زخمی می‌شود. پیش تر نیز شلیک نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اسرای اسرائیلی خبرساز شده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید