• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 27 مهر 1399
کد مطلب : 113386
+
-

نکته بازی

حالا چه عجله‌ای است؟
گویا خداحافظی کردن با فوتبال برای مهدی رحمتی سخت‌تر از حد تصور است. دروازه‌بان پیشین تیم ملی کشورمان در آستانه چهل سالگی بدون یک روز حضور در کلاس‌های مربیگری سرمربی شهرخودرو شده، اما هنوز تردید دارد که برای فصل بعد فوتبال را کنار بگذارد یا نه. رحمتی چند روز پیش مطلبی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن اعلام کرده بود وارد جرگه مربیان شده است. طبیعتا از این مطلب، برداشت می‌شود که او فوتبال را کنار گذاشته است. بنابراین خبر اعلام بازنشستگی رسمی رحمتی اعلام شد. خودش اما موضوع را تکذیب کرده و گفته فعلا برای فصل تصمیمی نگرفته است. خب اصلا چه عجله‌ای است؟ شما همچنان به حضور در میادین ادامه بدهید. فقط شما که در لیگ قهرمانان ترجیح دادی از گلرهای دیگری استفاده کنی، چرا در لیگ خودمان نباید همین کار را بکنی؟

اثبات تعصب با دریافت پول بیشتر
باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تسویه‌حساب با طلبکارانش داشت و یکی از آنها هم محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. کنعانی ابتدای لیگ شانزدهم بعد از درگیری با مدیران پرسپولیس راهی استقلال شد و کلی هم قربان‌صدقه این تیم رفت. او که سر همین کل‌کل‌ها قرارداد 50میلیونی‌اش به 950میلیون تومان رسید، بعد از فقط چند دقیقه بازی برای استقلال، رباط پاره کرد و از این تیم طلبکار ماند. کنعانی اخیرا بعد از دریافت کل پولش گفته: «به عشق هواداران پرسپولیس هیچ تخفیفی به استقلال ندادم و کل پولم را گرفتم. » واقعا آفرین؛ تا به حال در تاریخ فوتبال ندیده بودیم یک بازیکن منت بیشتر پول گرفتنش را هم سر مردم بگذارد. صد البته این هواداران هوراکش پرسپولیس همانهایی هستند که کنعانی موقع رفتن به استقلال، کوچک ترین توجهی به آنها نکرد.

منصوریان، متعصب‌تر از گواردیولا!
شایعه تلاش علیرضا منصوریان برای جذب ارسلان مطهری، خشم شدید او را به‌دنبال داشت؛ تا جایی که به تندی علیه شایعه‌سازان جبهه گرفت. جان کلام منصوریان این بود که «من از استقلال بازیکن نمی‌گیرم» و مثلا قرار نیست تیم محبوبم را تضعیف کنم. درست همان روز اما تراکتوری‌ها قرارداد سعید واسعی را نهایی کردند؛ بازیکنی که به‌شدت مورد توجه استقلال بود و خودش هم چپ و راست می‌گفت علاقه دارد لباس آبی به تن کند. خب آقای منصوریان؛ چطور گرفتن بازیکن استقلال ناروا است، اما جذب گزینه استقلال با پول بیشتر اشکالی ندارد؟ اصلا این حرف‌ها در فوتبال حرفه‌ای چه محلی از اعراب دارد؟ گواردیولا که همه سلول‌های بدنش فریاد می‌زنند بارسایی است، همین تابستان همه کار کرد که لیونل مسی را به منچسترسیتی ببرد. البته یادمان نبود شما حرفه‌ای‌تر و متعصب‌تر از پپ هستید!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید