• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101089
+
-

نکته بازی

استوکس به روایت سعدی!
انگار سعدی خوش‌سخن شیراز اصلا این جمله را از چند قرن پیش برای آنتونی استوکس نوشته است: «فی‌الجمله نماند از سایر معاصی و منکری که نکرد و مسکری که نخورد...» وقتی خبر احضار استوکس به دادگاه گلاسکو به‌خاطر تخلفات رانندگی را شنیدیم، فورا یاد همین قطعه از سلطان سخن ایران افتادیم. قشنگ هیچ معصیت و منکری نیست که استوکس نکرده باشد و هیچ قانونی در قاموس آدمیزاد نیست که او نشکسته باشد. واقعا هزارآفرین به مدیران پیشین پرسپولیس که این صید درخشان را به تور انداختند و با اعطای 150هزار دلار ناقابل بابت 60دقیقه بازی، او را به تنها بدهکار تاریخ باشگاه تبدیل کردند؛ مرحبا به این درایت. حالا بروید دنبالش از این دادگاه و آن دادگاه بیرون بکشیدش و پول‌تان را بگیرید، گرچه مطمئنیم در شکایت به فیفا هم نهایتا او پیروز خواهد شد.

هاشم، بگو تمامش کن!
معمولا وقتی سوزن امیر قلعه‌نویی روی یک چیزی گیر می‌کند، دیگر به این راحتی‌ها ول‌کن ماجرا نیست. الان هم 5 سال است او هر کجا مصاحبه می‌کند یک فکت از هاشم بیک‌زاده می‌آورد و از او می‌خواهد حقایق را به مردم بگوید. هاشم یک‌بار بعد از لیگ چهاردهم مدعی شد برخی تحرکات درون تیم استقلال صورت گرفت تا آن سال آبی‌ها قهرمان نشوند. خود بیک‌زاده از آن به بعد توضیح بیشتری در این مورد نداده، اما قلعه‌نویی ول‌کن نیست و چپ و راست در رسانه‌ها از شاگرد سابقش می‌خواهد وقایع آن سال را باز کند. هاشم هم همه‌اش جواب می‌دهد: «بالاخره یک‌بار می‌گویم.» خب آقا بگو و همه ما را خلاص کن؛ این دیگر چه داستانی است؟
5 سال گذشت، تا چند سال دیگر باید شنونده جملات تکراری ژنرال باشیم؟ خب، ملت چه گناهی کرده‌اند هاشم جان؟

ختم مجلس را اعلام می‌کنیم
با پیشنهادی که میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتورسازی در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر داد، کلا باب بحث و گفت‌وگو و حتی طنز و شوخی در این مورد به کلی بسته شد و ما به نوبه‌خودمان ختم جلسه را اعلام می‌کنیم. معصومی گفته: «دیدید که بوندس‌لیگا بدون حضور تماشاگران چقدر سرد و بی‌روح بود. این چیزی نیست که مردم دوست داشته باشند. امیدواریم مسئولان به جای این همه مصاحبه، یک لیگ رایانه‌ای با حضور نماینده‌ای از هر باشگاه برگزار کنند تا نشاط اجتماعی به کشور برگردد.» خداوکیلی فکر می‌کنید جایی برای حرف زدن باقی مانده؟ در این مدت انواع و اقسام پیشنهادهای آنچنانی مثل صفر کردن کنتور لیگ یا هجده تیمی کردن فصل بعد و حتی «صفر- صفر» اعلام کردن مسابقات باقیمانده را داشتیم، اما برگزاری پلی‌استیشن به جای لیگ دیگر نوبر است. آقا موفق و موید باشید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید