• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100955
+
-

نکته بازی

تضمین بدهید سرما نمی‌خوریم
بعضی باشگاه‌ها ی مخالف از سرگیری لیگ برتر، طی نامه‌ای از سازمان لیگ تضمین خواسته بودند درصورت شروع بازی‌ها کسی کرونا نگیرد. حالا هم که قرار شده رقابت‌ها استارت بخورد سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفته دادن چنین تضمینی ممکن نیست و اصلا مبنای منطقی ندارد. به ما مربوط نیست شروع مسابقات تصمیم درستی است یا لغو آن، اما این توقع باشگاه‌های مخالف هم واقعا نوبر است. موضوع مثل این است که بگویند تضمین بدهید اگر در هوای آلوده بازی کردیم، ریه هیچ‌کدام از بازیکنان ما دچار مشکل نخواهد شد. لابد اینها فردا هم برای بازی کردن زیر برف و باران مشکل خواهند داشت و تضمین می‌خواهند که کسی سرما نخورد. تهران هم در این یکی دو سال یکی دو بار لرزیده و خوب است قبل از بازی‌های تهران، تضمین بخواهید که زلزله نمی‌آید. بی‌خیال رفقا!

حق‌التحریر را از حلقوم‌تان بیرون می‌کشد
کارلوس کی‌روش با یک روزنامه در کلمبیا توافق کرده هفته‌ای یک ستون مطلب به آنها بدهد. مربیگری در تیم‌های ملی کلا کاری است که زمان زیادی نمی‌برد و الان هم با این شرایط ناشی از کرونا، اوقات فراغت بیش از حد شده است. با شناختی که از روحیات کارلوس داریم، از همین حالا باید او را گران‌ترین ستون‌نویس تاریخ مطبوعات جهان بدانیم که حتما پاداش‌های احتمالی را هم برای پربیننده‌شدن مطالبش درنظر گرفته است. به علاوه این ستون به او فرصت خواهد داد به صغیر و کبیر حمله کند؛ مخصوصا که چند وقتی هست کنفرانس خبری نداشته و حرف‌های زیادی سر دلش مانده است. در ایران گرفتن حق‌التحریر عمر نوح و صبر ایوب می‌خواهد. با این حال نگران کارلوس نیستیم، چون مطمئنیم او حق‌التحریرش را به اضافه پول دوات و مرکب از حلقوم روزنامه بیرون خواهد کشید! 

طرز تهیه مصاحبه جنجالی
حسن روشن گفته: «آنقدر بیکار نیستم که ببینم در استقلال چه خبر است.» خب البته حسن‌آقا پیشکسوت این فوتبال هستند و احترام‌شان واجب است، اما کلا سبک مصاحبه‌های ایشان نیاز چندانی هم به آگاهی از شرایط ندارد. طرز تهیه یک مصاحبه از حسن روشن اینطوری است که هرکسی مدیرعامل باشگاه بود دارد ضعیف کار می‌کند و قبلا پرسپولیسی بوده، هرکسی سرمربی بود کارایی لازم را ندارد و اگر ملیتش خارجی بود، حتما دلال هم هست. بازیکنان هم که کلا تحت هیچ شرایطی هیچی نیستند و اول باید دوتا قهرمانی آسیا بیاورند تا تازه برویم سر خط. انصافا همه مصاحبه‌های روشن همین شکلی نیست؟ گفتن اینها اصلا نیاز دارد که بدانید در استقلال چه خبر است؟ کسی تا به حال دوخط تعریف و یک مثقال خوش‌بینی در مصاحبه‌های حسن‌آقا دیده؟ دیدید به ما هم خبر بدهید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید