05
چهار شنبه 28 آبان 1399
شماره 8088
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تنفس مصنوعی به بانک‌های ضعیف

نقد خبر
رئیس‌کل بانک مرکزی می‌گوید که این نهاد به نرخ سیاستی اعلام شده در بازار بین بانکی پایبند است و بانک‌ها نیز توافق کرده‌اند با توجه به شرایط برخی از بانک‌های ناتراز، نرخ سود بین بانکی را حداکثر ۲۰ درصد تعیین و عملیاتی کنند.
سکه و طلا
تداوم کاهش قیمت در بازار سکه و طلا، دیروز سکه را برای بار دوم طی آبان‌ماه به کانال 11میلیونی پایین کشید اما این قیمت چندان دوامی نداشت.

پایان ترس در بورس

فشار اهرم‌های نزولی شاخص بورس با بازگشایی نماد شستا به حد اقل رسید. در مقابل با وضع مقرراتی برای افزایش طرف تقاضا اهرم‌های صعودی در حال تقویت هستند
بورس
دیروز با بازگشایی نماد شستا که بازار سهام از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشید ترس بازار فرو ریخت و شاخص بورس برخلاف آنچه انتظار می‌رفت حتی 23هزار واحد رشد کرد.

مسواک گران خریدار ندارد

مسواک کالایی بهداشتی محسوب می‌شود و اگر دنبال خرید برند هستید برای اطمینان بیشتر بهتر است از داروخانه‌ها خریداری شود ولی از آنجایی که اقلام بهداشتی دهان و دندان شامل مسواک، خمیردندان، نخ دندان به‌دلیل تقاضای بالا در تمام سوپرمارکت‌ها هم عرضه می‌شود، مسواک را هم به‌عنوان یک کالای سوپرمارکتی زیر ذره‌بین برده‌ایم.
ثبات 3روزه در بازار ارز
قیمت‌ها در بازار ارز دیروز برای سومین روز متوالی در یک کانال مشخص نوسان کرد و درمحدوده 26هزارو 200 تا 400تومان ثابت ماند.