21
دو شنبه 16 فروردین 1400
شماره 8187
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ابلاغیه قضایی؛ ترفندی برای کلاهبرداری

خیلی‌ها تصور می‌کنند حالا که می‌شود برای هر تراکنش بانکی از رمزهای یک‌بار مصرف استفاده کرد، دیگر امکان سرقت از حساب‌های بانکی با شگرد فیشینگ وجود ندارد، اما کلاهبرداران ثابت کرده‌اند که این تصور اشتباه است.
ویژه
بعد از مدت‌ها پیگیری خانه نیما یوشیج از تخریب نجات پیدا کرد و برای مرمت و بازسازی به سازمان زیباسازی شهرداری تحویل داده شد اما مراحل بازسازی این خانه بسیار کند پیش می‌رود و با اینکه مرمت این خانه درحال انجام است و بخشی از سقف و فضای داخلی خانه بازسازی شده است اما متأسفانه این روند خیلی کند است درحالی‌که قرار بود خانه برای سال1400 بازگشایی شده و به روی عموم باز شود.
چوپان جوان وقتی گله گوسفندانش را برای چرا به ارتفاعات دنا برده بود با حمله یک پلنگ گرسنه مواجه و به‌شدت مجروح شد.
درگیری مرد موتورسوار و راننده پراید بر سر جای پارک در مقابل یک باشگاه بدنسازی در بوشهر جنایت آفرید.
پیگیری
خبرگزاری میزان دیشب در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری نوشت: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

دوئل مرگبار

داخلی
دعوای 2 پسر جوان بر سر دوستی با یک دختر، پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.
پایان 6سال درگیری با خون صلح

پایان 6سال درگیری با خون صلح

درگیری خونین 2طایفه در استان کرمانشاه که موجب قتل یک نفر، جراحت ده‌ها نفر و تخریب چندین خانه شده بود، سرانجام پس از 6سال با پادرمیانی بزرگان منطقه به صلح منجر شد.
ضرورت احیای خط ویژه مشاوره
ضرورت احیای خط ویژه مشاوره
خودکشی موضوع ویژه‌ای است که باید خط جداگانه‌ای از اورژانس اجتماعی برای آن در نظر گرفته شود؛ کما اینکه در تمام دنیا هم این گونه است.