• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 16 فروردین 1400
کد مطلب : 127339
+
-

با مردم / بازگشایی خانه نیما یوشیج چه شد؟


بعد از مدت‌ها پیگیری خانه نیما یوشیج از تخریب نجات پیدا کرد و برای مرمت و بازسازی به سازمان زیباسازی شهرداری تحویل داده شد اما مراحل بازسازی این خانه بسیار کند پیش می‌رود و با اینکه مرمت این خانه درحال انجام است و بخشی از سقف و فضای داخلی خانه بازسازی شده است اما متأسفانه این روند خیلی کند است درحالی‌که قرار بود خانه برای سال1400 بازگشایی شده و به روی عموم باز شود.
حسام از تهران 

  صداوسیما اینقدر نسخه تغذیه‌ای برای مردم نپیچد
 مجری در ‌انتهای برنامه تلویزیونی «میدان» که چهارشنبه 19 اسفند از تلویزیون پخش شد به شوخی‌ خطاب به مخاطبان گفت: حالا که نمی‌توانید موز و خیار بخورید بروید پیاز بخورید. این طرز صحبت از یک رسانه ملی و در‌ شرایطی که اوضاع اقتصادی مردم به‌علت گرانی‌ها اسفبار است شایسته و در ‌شأن مردم ایران نیست.
 ناصری از کرمانشاه

  اعمال محدودیت در پایان شب، عامل اصلی قفل‌شدن تهران
با بازگشایی سازمان‌ها و ادارات دوباره ساعات پایانی شب تهران قفل خواهد شد و ادامه این روند فرسایشی واقعا اعصاب رانندگان را به‌هم می‌ریزد. مسئولان فکری اساسی و قابل اجرا برای این موضوع بکنند.
سربلند از تهران 

   واگن‌های رستوران قطار تهران- ساری راه‌اندازی مجدد شود
مدتی است که واگن رستوران قطار تهران- ساری برداشته شده و چای و آب جوش به‌صورت دستی سرو می‌شود این کار علاوه بر اینکه ظاهر خوبی ندارد از مسافران هم سلب آسایش می‌کند. خواهشمندیم طبق روال قبل این واگن راه‌اندازی شود.
عباس توکلی شهمیرزادی از ساری 

  معطلی قطار پرند در ایستگاه چهاردانگه و اسلامشهر
قطار پرند به تهران همیشه با تأخیر به مقصد می‌رسد چون بدون دلیل و بیش از حد در ایستگاه چهاردانگه و اسلامشهر توقف می‌کند. این موضوع باعث می‌شود افرادی که محل کارشان تهران است همیشه با تأخیر به محل کار خود برسند.
مشتاق از تهران

  ماشین‌های بدون پلاک در جاده‌های استان خوزستان 
در جاده‌های استان خوزستان(جاده اهواز) و جاده  اهواز- خرم‌آباد، برخی از ماشین‌ها یا بدون پلاک تردد می‌کنند یا روی پلاک‌شان را با کاغذ می‌پوشانند. این کار علاوه بر نقض قانون، امنیت جامعه را هم به خطر می‌اندازد چرا که درصورت وقوع هر‌گونه جرمی توسط رانندگان این خودروها، قابل پیگیری و مجازات نیستند.
محمد مروتی از دزفول

   جلوی ارسال پارازیت‌ها را بگیرند
پارازیت‌ها سلامت مردم را به خطر انداخته‌اند و حتی باعث سقط جنین شده‌اند. واقعا به کدام ارگان اطلاع دهیم که جلوی این پارازیت‌ها را بگیرد تا بیش از این با جان مردم بازی نشود.
علی محمدی از تهران

  حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد ناچیز است
سال‌هاست از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنم که رقم آن 50هزار تومان در‌ ماه بود تا اینکه اخیرا در صداوسیما اعلام شد مستمری بهزیستی و کمیته امداد امام را 4‌برابر کرده‌اند. با این حساب ما 200هزار تومان دریافت می‌کنیم. به‌نظر شما با این گرانی و تورم این مبلغ مشکلی از ما حل می‌کند؟ 
صانعی از تهران

  بازار اهواز مملو از لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی 
از زمان شیوع بیماری کرونا، سودجویان به بهانه کمبود اقلام آرایشی و بهداشتی و عدم‌امکان واردات، دست به پخش و توزیع لوازم تقلبی زده‌اند‌ که این امر سلامت مردم را به خطر می‌اندازد. خواهشمندیم وزارت بهداشت‌ رسیدگی کند.
حیدری از اهواز

  درختان کوچه صفای اصفهان همچنان هرس نشده است
به‌رغم پیگیری بسیار از طریق شماره 137شهرداری اصفهان و درج موضوع در رسانه‌ها و پایان یافتن زمان هرس درختان هنوز درختان کوچه صفا 35منشعب از خیابان اصلی رزمندگان واقع در محله خانه اصفهان هرس نشده است و شاخه‌های خطرناک و نوک تیز و بعضا مزاحم درختان تا زمین آمده است. بعد از مدت‌ها انتظار و پیگیری در آخرین تماس عنوان کردند که این کار انجام شده است درحالی‌که درست نیست و همچنان این درختان نیازمند هرس هستند.
محمود بلیغیان از اصفهان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید