• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16

آغاز احداث خط9 متروی تهران

این خط جدید از محله دولت‌آباد شروع می‌شود و به منطقه چیتگر می‌رسد
پس از آغاز عملیات حفاری مکانیزه خط ۱۰ متروی تهران در شهریور‌ماه سال گذشته در محدوده دریاچه چیتگر و منطقه ۲۲ تهران، پنجشنبه هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ نیز شاهد کلنگ‌زنی پروژه خط ۸ متروی تهران به‌عنوان دومین خط از خطوط 4گانه جدید شهر تهران در منطقه 15و محله مسعودیه بودیم.

شایعه سازان رسوا شدند

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به وضعیت حفظ درختان تهران گفت: بنده به‌عنوان مسئول محیط‌زیست کشور می‌گویم که در پارک لاله و قیطریه در حوزه محیط‌زیستی هیچ‌گونه قطع درختی انجام نشده است.

از کبوتربازی تا کفتربازی

اخبار مار بازی و سگ و گربه بازی فلان و بهمان بازیگر سینما و لاکچری بازی طفیلی‌های بالاشهری با حیوانات، این روزها بیش از گذشته جلوی چشم است.

جنون خشونت در ساختار پلیس آمریکا

در آمریکا نهاد پلیس که وظیفه‌اش تأمین امنیت و اجرای قانون است، مانند بسیاری از موضوعات دیگر در ساختار فدرال قرار دارد.

من اولین شکارچی شفق قطبی در ایران هستم

شفق قطبی از آن پدیده‌های جوی است که تماشایش به این راحتی‌ها نصیب هر کسی نمی‌شود.برای دیدن چنین جلوه‌ای از زیبایی‌های طبیعت، باید به مدارهای شمالی در نزدیکی قطب شمال سفر کنیم، اما در اتفاقی نادر و به‌دلیل شدت بالای شراره‌های خورشیدی، چند روز پیش، مردم بسیاری از کشورهایی که در عرض‌های بالای نیمکره‌شمالی زمین قرار داشتند، موفق به رویت شفق قطبی شدند.

در پارک‌های لاله و قیطریه درختی قطع نشده است

چند ماه با تمام توان رسانه‌ای‌شان به میدان آمدند تا دروغی بزرگ را به شهرداری تهران نسبت دهند.

همه به جشن امام رضایی‌ها دعوتید

برنامه‌های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه س از جمعه 21اردیبهشت شروع شده و تا میلاد امام رضا ع روز دوشنبه 31اردیبهشت ادامه دارد.

جمعه به شنبه افتاد