09
پنج شنبه 18 فروردین 1401
شماره 8469
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روایت به‌جای نصیحت

یادداشت
یکی از بزرگ‌ترین خلأهای برنامه‌سازی در صداوسیما را باید در حوزه برنامه‌سازی معارفی یا مذهبی جست‌وجو کرد. این خلأ وقت‌هایی خودش را بیشتر نشان می‌دهد که با یک مناسبت ریز و درشت روبه‌رو هستیم.
ویژه
اگر می‌خواهید نگاه علامه طباطبایی درباره حیات پس از مرگ را بدانید، می‌توانید به این کتاب مراجعه کنید.
غذاهای ساده و سبکی که به راحتی آماده می‌شوند، محبوبیت زیادی در‌ماه رمضان پیدا می‌کنند.
محال است دنبال شعری در مدح و ستایش امیرالمؤمنینع بگردید و «علی‌‌ای همای رحمت» به ذهن‌تان نرسد.
قرعه‌کشی جام جهانی‌2022 قطر و همگروه‌شدن با تیم‌های انگلیس و آمریکا بحث داغ این روزهای فوتبال ایران است و تا مدت‌ها می‌شود درباره اتفاقات مراسم قرعه‌کشی و تیم‌های همگروه ایران صحبت کرد.
هرچه به آخرین روزهای سال نزدیک می‌شویم، ذوق و شوق‌ها برای شروع تعطیلات و استراحت و تفریح بیشتر می‌شود.
میزبانی جام‌جهانی برای کشورهای در حال توسعه یک اتفاق نمادین به‌حساب می‌آید و نشانه پیشرفت‌های ورزشی و اقتصادی میزبان، مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان است.

شکل دیگری از زندگی

گفت‌وگو با عباس موزون که با «زندگی پس از زندگی» بینندگان زیادی را پای تلویزیون نشانده
شاید بعد از عدم‌پخش «ماه عسل» و رفتن احسان علیخانی به «عصر جدید»، کمتر کسی فکر می‌کرد که به این زودی‌ها، برنامه‌ای معارفی در صداوسیما ظهور کند که به همان شدت مورد‌توجه قرار گیرد اما «زندگی پس از زندگی»، چراغ‌خاموش آمد و هم در فرم، هم در اجرا و هم در محتوا، ثابت کرد که حالا باید مهم‌ترین برنامه معارفی تلویزیون را این برنامه بدانیم اما حالا همه دارند از این برنامه صحبت می‌کنند و از مصاحبه‌شونده‌های آن و اثراتی که در زندگی‌شان گذاشته است.
شاه قاجار؛ حسرت به دل زولبیا و بامیه‌

شاه قاجار؛ حسرت به دل زولبیا و بامیه‌

ماه رمضان از سال‌های دور، از صدر اسلام تاکنون با تغییر و تحولاتی از راه می‌رسد و همواره در کشورهای اسلامی و در شهرها و میان خانواده‌های مذهبی، آمدنش حس می‌شود.
آمازون در ایران
آمازون در ایران
در روزهایی که سوز سرما مجالی برای خودنمایی ندارد و هوا به‌تدریج رو به گرمی می‌رود، بهترین لحظات را می‌توان در دل طبیعت سپری کرد. در بهار معمولاً هوا نه گرم است و نه سرد؛ همان است که باید باشد. در این حال و هوا، رفتن به مکان‌هایی که درخت‌ها تازه جوانه زده و عطر شکوفه‌های بهاری تمام فضا را پر کرده باشد، لذتی غیرقابل وصف است؛ پس زمان را از دست ندهید و همت کنید و در نخستین روزهای بهاری راهی شهر نوشهر در استان مازندران شوید و مسیر را به سمت تنگه‌ دار ادامه بدهید.
حالا که یخ زمین باز شده و هوا رو به گرمی می‌رود، بازار بازی‌ها و تفریح‌های فضای باز هم داغ‌تر از قبل شده.

دوئل حجازی و پلاتینی

تیم ملی فوتبال ایران در دهه‌های اخیر کمتر مجال رویارویی با تیم‌های قدرتمند جهان را داشته و شاید به همین دلیل باید همگروه شدن با تیم‌های صاحب‌نامی مثل انگلیس را یک غنیمت بزرگ دانست.

دریچه‌ای به آسمان

ماه مبارک بار دیگر از راه رسیده است. البته که غالباً وقت‌های فراغت در این‌ماه به قرآن خواندن و افطاری رفتن و افطاری دادن و حضور در محافل مذهبی و... گذرانده می‌شود.

وقتی خرید ارزان، گران تمام می‌شود

خرید کفش اسکیت مناسب برای افرادی که می‌خواهند تازه این ورزش را شروع کنند یکی از سخت‌ترین مراحل است؛ چرا که تنوع موجود در بازار اغلب افراد را دچار سردرگمی و ترس از انتخاب اشتباه می‌کند.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
یکی از بخش‌های مهم روان‌درمانی گفت‌وگو میان مراجع و روان‌درمانگر است. به این ترتیب که پزشک می‌تواند ریشه مشکلات را پیدا و به فرد کمک کند تا راه‌حلی برای بهبود حالش داشته باشد.
چه اهل فوتبال باشید و چه نه، حتماً این روزها یکی از مهم‌ترین خبرهایی که دنبال کرده‌اید مربوط به مسابقات جام‌جهانی فوتبال و قرعه‌کشی این بازی‌ها در قطر است.
تردیدی وجود ندارد که فروپاشی امپراتوری عثمانی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اتفاقات تاریخ است و قریب به اتفاق مورخان روی این موضوع اتفاق نظر دارند.