17
پنج شنبه 18 فروردین 1401
شماره 8469
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از امشب، نگاه‌ها به عربستان

لیگ قهرمانان آسیا از امشب آغاز می‌شود و سپاهان و فولاد از ایران به مصاف پاختاکور و الغرافه می‌روند
پیش‌بازی
فصل‌2022 لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره از امشب آغاز می‌شود و 2نماینده ایران از ساعت 21:45 به‌طور همزمان به میدان می‌روند.
ویژه
شاید این نگاه درست باشد، شاید هم نه. به‌طور کلی اما خیلی‌ها عقیده دارند افشین پیروانی در تلاش مستمر برای دیده شدن و مورد تحسین قرار گرفتن در فضای مجازی است.
سپاهان این روزها در عربستان به‌سر می‌برد تا آماده شروع فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از امروز برگزار می‌شود. 4تیم به این مرحله رسیده‌اند و بعد از 5بازی مشخص می‌شود که چه تیم‌هایی فینال را برگزار می‌کنند.
اگر اسکاتلند ابتدا بر اوکراین و سپس بر ولز غلبه کند و سهمیه جام‌جهانی را بگیرد، در گروه ایران می‌افتد و هر 3‌تیم گروه انگلیسی‌زبان خواهند شد.
جدول گلزنان
لیگ قهرمانان آسیا

بهانه‌جوترین لیگ تاریخ

فرهاد مجیدی هم به کمپین «نمی‌خواهند قهرمان شویم» پیوست
این پرتکرارترین جمله فوتبال ایران است؛«عده‌ای نمی‌خواهند ما موفق شویم.» آنهایی که در کورس قهرمانی هستند، به جای کلمه موفق از «قهرمان» استفاده می‌کنند.
کشتن مرغ مقلد

کشتن مرغ مقلد

سیتی و لیورپول باز هم از روی دست هم کپی کردند؛ بازی رودرروی روز یکشنبه نشان می‌دهد کدام از دیگری تقلید می‌کرده
پپ گواردیولا به‌سختی توانست راهی برای رسیدن به دروازه اتلتیکومادرید پیدا کند. منچسترسیتی با 3‌مهاجم اصلی و 2‌مهاجم کاذب پا به میدان گذاشت اما اوبلاک در این بازی تنها یک‌مهار داشت و دومی را خورد.
از ورزش بیرونم کردند
از ورزش بیرونم کردند
روزبهانی، بوکسور سابق تیم ملی به بازیگری روی آورده است ،او شاگرد اشکان خطیبی شده و امیدوار است به‌زودی در عالم سینما جابیفتد
احسان روزبهانی تنها بوکسور المپیکی ایران در المپیک ریو پس از مدت‌ها دوری از رینگ بوکس، ناگهان در یک‌سریال نمایش خانگی دیده شد!
فولاد خوزستان چند روزی است که همراه با سپاهان در عربستان به سر می‌برد تا خودش را آماده حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کند.

جدول‌اعداد | 4178

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

نکته بازی/ خسته نباشید آقای مربی

معمولا اینطوری است که وقتی پرسپولیس و استقلال بازی دارند، همه‌‌چیز تحت‌تأثیر عملکرد آنهاست و خیلی مواقع نوع کار تیم حریف دیده نمی‌شود.

جدول 8469

جدول 8469
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از حواشی عجیب بازی استقلال و پیکان، تشویق کارلوس کی‌روش جلوی چشم دراگان اسکوچیچ بود. سرمربی تیم ملی که برای تماشای این دیدار لیگی راهی ورزشگاه آزادی شده بود، به این شکل عجیب از سوی گروهی از هواداران تیم میزبان مورد استقبال قرار گرفت.
استقلال در یک روز خیلی سخت یک امتیاز از بازی با پیکان بیرون کشید تا فاصله 6امتیازی‌اش با پرسپولیس پابرجا باقی بماند.
درحالی‌که این روزها صحبت از وقت‌کشی تیم هوادار و سبک فوتبال دفاعی یا ضدفوتبال برخی تیم‌های لیگ است، فیفا هم روی این موضوع حساس شده است.