03
پنج شنبه 18 فروردین 1401
شماره 8469
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حدود ۴میلیون موتورسیکلت در تهران وجود دارد که بی‌انضباطی آنها سبب ناهنجاری‌های ترافیکی شده و از این‌رو ساماندهی آنها ضرورت دارد.
مرکز همایش‌های برج میلاد تا پایان ماه رمضان از ساعت 19تا 21میزبان شرکت‌کنندگان در برنامه اذان‌گاهی _سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده_است.
گزارش 2
نگهداشت شهر _رفت و روب معابر، شست‌وشوی سطل‌های زباله، جمع‌آوری پسماند، بازپیرایی فضاهای سبز و.._ اصلی‌ترین وظیفه شهرداری تهران هستند که هرگز تعطیل نمی‌شوند و در مناسبت و ایام ملی و مذهبی با رویکردهای متفاوت و به‌صورت خاص‌تر انجام می‌شوند.

قطع ۸۰ درخت در فصل بهار

تاکنون حدود ۲۵۰ نهال و درخت در مؤسسه ژئوفیزیک ‌دانشگاه جابه‌جا و قطع شده‌اند و شهرداری تهران اجازه تداوم این کار را به این مؤسسه نمی‌دهد
گزارش
‌ در 2روز گذشته، آرامش نسبی به بوستان خوارزمی و   مؤسسه ژئوفیزیک‌ دانشگاه تهران بازگشته؛ در شرایطی که تاکنون این مؤسسه اقدام به قطع 70تا 80اصله درخت کرده است؛ اقدامی که از اواسط اسفند سال پیش، تقریبا همزمان با روز درختکاری شروع شد و با وجود تذکرات اعضای شورای شهر تهران و جلوگیری شهرداری منطقه 3، تا 15فروردین حدود 250نهال و درخت جابه‌جا یا قطع شده‌اند.

بزرگترین مجموعه دستفروشان کشور در خلازیر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه دستفروشان کشور در خلازیر در یک هفته آینده خبر داد و گفت: برای اجرای هر طرحی در جهت ساماندهی دستفروشان، باید جامعه آماری داشته باشیم.
همکاری شهرداری و سازمان بازرسی در حفظ حریم شهر
حمیدرضا صارمی با بیان اینکه حریم مناطق 4و 13از حساس‌ترین حرایم شهر تهران هستند، درخصوص این بازدید گفت: پیشگیری از تصرفات غیرقانونی، جلوگیری از تفکیک اراضی توسط افراد سودجو و ممانعت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده حریم، نیازمند نظارت مستمر و دائمی است.
PDF شهر
کوتاه شهر
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه شاهد افزایش 7میلیون تومانی قیمت تاکسی فرسوده هستیم، گفت: طی سنوات گذشته مکررا رانندگان تاکسی‌های فرسوده این مطالبه و ایراد را داشتند که ارزش اسقاط پرداختی متناسب با قیمت خودرو در بازار عمومی نیست