24
پنج شنبه 18 فروردین 1401
شماره 8469
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قدمت خطوط لوله انتقال فاضلاب در کلانشهر اصفهان به ۵۰سال می‌رسد که پیامد این فرسودگی و پوسیدگی، وقوع حوادث و نشست زمین است.
با گرم‌شدن هوا در روزهای گذشته به‌نظر می‌رسد جوی پایدار بر هوای استان‌ها حاکم شده است.
میراث جهانی
«فاجعه خشکسالی و بی‌آبی کشور را بیش از پیش جدی بگیریم.» این هشدار جدی را پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید - پرسپولیس روز 14فروردین‌ماه با انتشار تصویری قدیمی از دشت‌های سرسبز منتهی به محوطه باستانی تخت‌جمشید منتشر کرد.

دستچین خوشه‌های طلایی در 6استان

مراکز خرید تضمینی گندم در 11استان مستقر شده‌اند / پیش‌بینی تولید گندم امسال بیش از 9 میلیون تن است
گزارش
برداشت خوشه‌های طلایی گندم در مناطق گرمسیری ازجمله سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، ایلام، فارس، کرمان، یزد و لرستان آغاز شده یا طی یک هفته تا 10روز آینده آغاز می‌شود؛ با وجود این، گندمکاران و مسئولان همچنان به بارش‌های اردیبهشت امید دارند تا بلکه برداشت و تولید گندم را افزایش دهد.

نقل‌قول‌خبر/ محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری

رویداد بین‌المللی گردشگری ساری ۲۰۲۲ فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی‌ها و داشته‌های موجود مازندران به کشورهای شرکت کننده در این رویداد محسوب می شود و باید از آن به عنوان فرصت اقتصادی برای استان استفاده کرد.
استفاده از فرصت گردشگری جام جهانی
مسئولان مختلف برای استفاده از فرصت جام جهانی قطر درحال برنامه‌ریزی هستند؛ وظایفی که معاون اول رئیس‌جمهور باید در چند روز آینده آن را ابلاغ کند اما در این زمینه چند مشکل وجوددارد ازجمله ویزا.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
نفر شب اقامت نوروزی در تهران ثبت شد و پرهام جانفشان، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران گفت: با تجمیع و جمع‌بندی آمار بیش از ۶۰۰ هزار نفرشب اقامت از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳‌فروردین‌۱۴۰۱ در استان تهران ثبت شده است.