02
پنج شنبه 18 فروردین 1401
شماره 8469
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستور شناسایی عوامل تکفیری حمله مشهد

دولت
دولت و قوه‌قضاییه دستور شناسایی و برخورد قاطع با همه عوامل حمله به 3روحانی در حرم امام رضا ع را دادند.
ویژه
دستیابی به توافق مثبت در مذاکرات هسته‌ای وین درحالی همچنان در انتظار تصمیم‌گیری سیاسی در آمریکاست که به‌نظر می‌رسد دولتمردان این کشور همچنان از اراده و توانایی کافی در این زمینه برخوردار نیستند.
وزیر امورخارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ترکمنستانی خود گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از همکاری‌های منطقه‌ای و نشست‌های کاری مشترک برای گسترش روابط بیشتر و به‌خصوص در حوزه دریای خزر استقبال می‌کند.
جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و زائران رضوی و روحانیت خدوم بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.
در نشست‌خبری رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح شد

رنسانس هسته‌ای در راه است

هسته‌ای
در آستانه روز ملی فناوری هسته‌ای 20فروردین‌ماه رئیس سازمان انرژی اتمی در نشستی خبری، ضمن اعلام ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت این روز با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، به تشریح دستاوردها و چشم‌انداز پیش‌روی این سازمان پرداخت.
دشمن به‌دنبال ‌همسایه‌هراسی است

دشمن به‌دنبال ‌همسایه‌هراسی است

رضا سراج، کارشناس رسانه گفت: حادثه تروریستی در مشهد مقدس و حرم رضوی را نباید تنها از یک منظر مورد بررسی قرار داد، بلکه این اتفاق ناشی از نارضایتی کشورهای بلوک غرب از نزدیکی 3کشور شرقی ایران، پاکستان و افغانستان و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این کشورهاست.
قانون‌اساسی‌گرایی باید به گفتمان غالب دولت تبدیل شود
معاون حقوقی رئیس‌جمهور روز گذشته در جریان بررسی سند تحول دولت مردمی با بیان اینکه قانون‌اساسی‌گرایی باید به گفتمان غالب دولت تبدیل شود، گفت: شخص رئیس‌جمهور به‌عنوان مسئول اجرای قانون‌اساسی به این موضوع توجه جدی داشته و سایر ارکان دولت نیز باید عملکرد خود را در این چارچوب تنظیم کنند.