13
سه شنبه 17 فروردین 1400
شماره 8188
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اما و اگرهای تعمیرات خانه

وام جعاله مسکن چیست و برای دریافت آن به چه شرایطی نیاز داریم؟
یکی از مشهورترین انواع وام‌ تعمیری، وام جعاله مسکن است.
ویژه
تحریم و کوچ بسیاری از برندهای خارجی از ایران، مشتریان این نوع کالاها را با مشکل روبه‌رو کرده؛ خصوصا حالا که مدتی است تعمیر لوازم خانگی جای خرید آن را پر کرده است، این مشکل بیش از پیش خودنمایی می‌کند.
آیا شما هنوز حرفی از خرید می‌زنید؟ شاید بیش از هر جمله‌ای این گزاره پر‌تکرار و آزار‌دهنده باشد که روح زمانه‌ ما را در خود معنا می‌کند؛ گذشت آن زمان! بله انگار آن روزگار که می‌توانستید برای تغییر روحیه، فصل، مد یا حتی برای خلاصی از جنسی معیوب که سال‌هاست آزارتان می‌دهد تصمیم بگیرید بزنید به دل بازار و کالایی بخرید، گذشته است.

اعداد تعمیری

بررسی‌های همشهری نشان می‌دهد که در روزگار تورم‌زده، اصناف در حوزه‌های مختلف در حالی افزایش مراجعه برای تعمیرات را تجربه می‌کنند که فروش‌شان کاهش قابل توجهی پیدا کرده است
محصول تورم فقط کاهش کیفیت زندگی دهک‌های کم‌درآمد جامعه نیست.
عارضه اقتصاد تورم زده

عارضه اقتصاد تورم زده

دلیل علاقه ایرانی‌ها به تعمیر کالاهای مصرفی چیست؟
تورم همانطور که اثرات مختلفی را بر بدنه اقتصاد به جای می‌گذارد، رفتار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را نیز دستخوش تغییر و تحولاتی می‌کند، البته شاید بهتر باشد که در این بحث به‌جای واژه تولیدکنندگان از کلمه سرمایه‌گذاران استفاد کنیم و بگوییم تورم بر رفتار سرمایه‌گذاران نیز اثر می‌گذارد.
خودکفایی در تعمیرات
خودکفایی در تعمیرات
تمام راه‌های آموختن تعمیرات لوازم الکترونیکی
دلایل زیادی می‌توانند باعث شوند که افراد به فکر خودکفا شدن در حوزه تعمیرات بیفتند؛ از تعمیر خودرو گرفته تا لوازم خانگی یا حتی گوشی موبایل.