07
سه شنبه 17 فروردین 1400
شماره 8188
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سایه سنگین مذاکرات برجامی بر سر FATF

سخنگوی دولت: پاسخ ابهام‌های مجمع درباره FATF را داده‌ایم
گزارش
بازتاب‌های امضای سند همکاری 25ساله ایران و چین همچنان در محافل خبری- سیاسی کشور انعکاس دارد و این موضوع آنقدر محسوس است که به‌نظر می‌رسد تاحدودی حتی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی را تحت‌تأثیر قرار داده و فضای سیاسی کشور را به‌گونه‌ای رقم زده‌ که با وجود اینکه حدود 2ماه مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ، هنوز گزینه‌های مشخصی از هر دو جناح برای حضور در کارزار انتخاباتی مطرح نشده‌اند.
انتقاد رئیس دستگاه قضا از مذاکره با کشورهای غربی

انتقاد رئیس دستگاه قضا از مذاکره با کشورهای غربی

رئیسی: باید به اصحاب ما می‌توانیم در بستر گام دوم میدان داد
ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه بدون اشاره به بحث «لغو تحریم‌ها» و اهمیت آن که مکررا مورد تأکید مسئولان نظام قرار می‌گیرد، از مذاکره مقام‌های جمهوری اسلامی با کشورهای غربی انتقاد کرد.
رد دخالت دولت در توقف سریال گاندو
حاشیه‌سازی‌‌های فصل دوم سریال گاندو نیز چون فصل اول آن به بحث داغ میان دولت و منتقدانش بدل شده است و حالا که چند روزی می‌شود پخش آن از رسانه ملی متوقف شده، منتقدان دولت، دولتمردان را آماج حملاتشان قرار داده‌اند که مانع پخش سریال محبوبشان شده است.
روی خط انتخابات
دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مجلس تا پایان روز سوم ثبت‌نام را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه ارائه کرد.

کیفرخواست عنابستانی صادر می‌شود

خبر
رئیس پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ماجرای شکایت از نماینده مجلسی که با سرباز راهور درگیر شده بود، گفت که کیفرخواست این فرد به‌زودی صادر می‌شود.