17
پنج شنبه 23 تیر 1401
شماره 8543
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مشکلات پرتغالی استقلال

آبی‌ها برای جذب محمد محبی با سانتاکلارا به توافق رسیده بودند اما تغییر مالک باشگاه پرتغالی روند این انتقال را متوقف کرده است
فوتبال ایران
درحالی‌که تمرینات استقلال چند روزی است در تهران پیگیری می‌شود، مدیران این باشگاه همچنان در تلاش برای جذب چند بازیکن جدید هستند. محمد محبی، هافبک تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال یکی از هدف‌های مهم مدیران استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات است.
ویژه
هواداران رئال‌مادرید به این معروف شده‌اند که با اسطوره‌های خود بد تا می‌کنند. تقریبا همه ستاره‌های بزرگ تاریخ پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال یک یا چند نوبت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هو شده‌اند؛ حتی کریستیانو رونالدو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است.
این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد اعتراض افکار عمومی در قبال پرداخت دستمزدهای کلان به اهالی فوتبال هستیم. ارقام عجیب و غریبی که از دستمزدهای 10تا 20میلیارد تومانی و حتی بالاتر از آن به گوش می‌رسد، همه را متعجب و حیرت‌زده کرده است.
روز گذشته شایعاتی درخصوص عدم‌بازگشت وحید امیری به میادین فوتبال در چند ماه آینده ایجاد شد و برخی رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که او نیم‌فصل اول لیگ برتر و جام جهانی را از دست خواهد داد.
محمد فرح، یکی از سرشناس‌ترین قهرمانان دوهای استقامت دنیا و یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های مسلمان دنیای ورزش، حقایق تکان‌دهنده‌ای را از زندگی شخصی‌اش فاش کرده و گفته است که نامش نه محمد، که حسین بوده و بعد از ورود قاچاقی به انگلیس، سال‌ها پیشخدمت یک خانواده بوده است.
بهترین خط حمله لیگ در فصل گذشته متعلق به کدام تیم بوده است؟
روزشمار

ستاره بساز!

ماموریت گل‌محمدی 40میلیاردی؛ غیراز کسب نتایج مطلوب
شاید اگر برنامه نود هنوز پخش می‌شد و نظرسنجی‌های معروفش را داشت، چیزی حدود 70درصد شرکت‌کننده‌ها رأی می‌دادند به اینکه پرسپولیس برنده فصل نقل‌وانتقالات بوده است.
استارت برای انتقام

استارت برای انتقام

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل سوریه در کاپ آسیا می‌خواهد فردا 2شکست مقابل قزاقستان را جبران کند
تیم ملی بسکتبال ایران، سوریه را شکست داد تا شروع خوبی در کاپ آسیا داشته باشد.
مواظب باشید اناری نشوید
مواظب باشید اناری نشوید
هجوم بارسا به بازار، همه مشتریان را کنار زد
بارسلونا قطعا بهترین مشتری بازار نقل‌وانتقالاتی تابستانی خواهد بود. فعلا 3‌خرید بزرگ برای این تیم قطعی شده؛ فرانک کسیه و کریستنسن به‌طور رایگان از میلان‌و چلسی‌و رافینیا از لیدز یونایتد.
بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و کشمکش، بالاخره رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد.

واقعا همه را لازم داری؟

سوژه روز
پرسپولیس و استقلال رویه‌های عجیبی در نقل‌وانتقالات داشته‌اند؛ هر قدر سرخ‌ها هافبک خریده‌اند و مهاجم ندارند، آبی‌ها مهاجم خریده‌اند و بدون هافبک مانده‌اند.

جهان/داستان لوا جنایی شد

داستان جدایی لواندوفسکی از حالت رمانتیک و بی‌وفایی شاعرانه به یک قصه جنایی و معمایی تبدیل شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مهم نیست که اسم سرمربی تیم ملی ایران چیست، مهم این است که مهدی طارمی به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین ستاره‌های این تیم به‌خودش اجازه داد علیه دراگان اسکوچیچ قیام کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8543