• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 23 تیر 1401
کد مطلب : 165932
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YE48M
+
-

جهان/داستان لوا جنایی شد

این روزها در مونیخ چه خبر است؟

جهان/داستان لوا جنایی شد

داستان جدایی لواندوفسکی از حالت رمانتیک و بی‌وفایی شاعرانه به یک قصه جنایی و معمایی تبدیل شد. مهاجم لهستانی که آشکارا از علاقه‌اش به رفتن از بایرن مونیخ دم زده، به‌تازگی در اینترنت به مرگ تهدید شده و به همین‌خاطر این‌بار تنهایی به مونیخ رفت و خانواده‌اش را با خودش نبرد. او در نخستین جلسه تمرینی با سادیو مانه که خرید تازه باشگاه است، دیدار داشت اما خیلی زود محل تمرین را بعد از تست ترک کرد. در فروشگاه‌های بایرن هم دیگر خبری از لباس لوا نیست. بیشتر مدیران باشگاه اصرار دارند که او باید یک فصل باقیمانده از قراردادش را به پایان ببرد و حق ندارد جایی برود. اما خبرنگارانی مثل جرارد رومرو معتقدند که خبر انتقال او به بارسا یا جمعه همین هفته یا نهایتا یکشنبه آینده قطعی می‌شود. همسر لوا صفحه رسمی بارسلونا در اینستاگرام را دنبال کرد تا احتمال نهایی‌شدن این انتقال قوت بگیرد.
بایرن می‌خواهد روبرت لواندوفسکی را این هفته، قبل از معرفی تیم (۱۶ژوئیه) و تور آمریکا (۱۸ژوئیه) بفروشد. باشگاه منتظر است تا بارسلونا به قیمت درخواستی پاسخ دهد، اما بارسلونا خیلی بیشتر از 40میلیون یورویی که اخیرا پیشنهاد داده، مبلغ را بالا نخواهد برد. رفتار بارسلونا یک‌جور رفع تکلیف است، چون مدیران این باشگاه به لوا و مدیر برنامه‌هایش قول داده‌اند برای جذبش اقدام کنند، می‌خواهند طوری وانمود کنند که توپ به زمین بایرن بیفتد و اگر انتقال صورت نگرفت، لوا باشگاه آلمانی را مقصر بداند نه باشگاه کاتالونی را. بارسلونا احساس می‌کند که با پیشنهاد 40‌میلیون یورویی به وعده‌اش در قبال لواندوفسکی عمل کرده است. نزدیکان لواندوفسکی به آنها قول داده بودند که این انتقال بیش از این مبلغ هزینه نخواهد داشت.

فلیکس
بایرن با اتلتیکو برای خرید فلیکس در ماه قبل تماس گرفت. جواب اتلتیکو نه بود و حتی پیشنهاد ۸۰‌میلیون یورویی هم این را عوض نمی‌کرد. به‌خاطر همین بایرن از تلاش برای خرید این بازیکن پرتغالی منصرف شد. اتلتیکو در ۲۰۱۹، بیش از ۱۲۰‌میلیون یورو برای بازیکن پرداخت کرد و انتظار رقم بالای ۱۰۰‌میلیون یورو را دارند. آلمان‌ها با دخیل‌کردن بازیکنی در این انتقال می‌خواهند رقم را کمتر کنند. پاوارد یکی از گزینه‌های این حرکت بود اما اتلتیکو این ایده را رد کرد و تماسی از آن زمان برقرار نشد.

هری کین
بایرن برای تابستان آینده روی هری کین فکر می‌کند. در آن زمان از قرارداد این مهاجم انگلیسی با تاتنهام تنها یک‌‌‌فصل باقی مانده و خریدش ساده‌تر خواهد بود مگر آنکه کین باز هم تصمیم به تمدید بگیرد.

رونالدو
با جود اینکه تن‌هاخ اعلام کرده به رونالدو نیاز دارد، این ستاره پرتغالی هنوز در اردو و تمرینات شرکت نکرده. با این‌حال، شاید پیروزی عجیب 4 بر صفر منچستر بدون خرید جدید مقابل لیورپول در تور تایلند نظر کریستیانو را برای جدایی تغییر دهد. اگر تصمیمش تغییر نکند، بایرن همچنان روی او به‌عنوان گزینه جانشینی لواندوفسکی فکر می‌کند. بایرن تا پیش از مشخص‌شدن وضعیت قطعی لوا نمی‌خواهد برای کریستیانو تلاش کند.

دلیخت
چلسی خرید کولیبالی را از ناپولی با قراردادی 40میلیون یورویی و دستمزد 10میلیون یورو برای هر فصل قطعی کرد. بنابراین علاقه این باشگاه انگلیسی برای خرید دلیخت از یوونتوس کم شده است. با این حساب شانس بایرن برای خرید مدافع هلندی بیشتر از قبل خواهد بود اما او همچنان گران است و یوونتوس به کمتر از 80میلیون برای فروش او رضایت نمی‌دهد.

گنبری
گنبری هم تنها یک‌فصل دیگر قرارداد دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده. از چلسی به‌عنوان مشتری اصلی او یاد می‌شود. چلسی پس از شکست در خرید رافینیا، روی گنبری تمرکز کرده اما خود این بازیکن به‌خاطر آرسنالی‌بودنش حاضر نیست به باشگاه دشمن برود. گنبری از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ پیراهن آرسنال را می‌پوشید و در همین باشگاه زیرنظر آرسن ونگر کبیر پرورش یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید