• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 23 تیر 1401
کد مطلب : 165974
+
-

مشکلات پرتغالی استقلال

آبی‌ها برای جذب محمد محبی با سانتاکلارا به توافق رسیده بودند اما تغییر مالک باشگاه پرتغالی روند این انتقال را متوقف کرده است

امیرحسین اعظمی، خبر‌نگار

درحالی‌که تمرینات استقلال چند روزی است در تهران پیگیری می‌شود، مدیران این باشگاه همچنان در تلاش برای جذب چند بازیکن جدید هستند. محمد محبی، هافبک تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال یکی از هدف‌های مهم مدیران استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات است. برخی مسئولان این باشگاه هفته گذشته اعلام کردند که با محبی به توافق رسیده‌اند ولی بعضی مسائل باعث شده که هنوز این انتقال جنبه رسمی پیدا نکند. ادعای استقلال در مورد توافق شخصی با محبی درست است چون مدیران این باشگاه از لحاظ مالی و بندهای قرارداد با محبی به توافق رسیده‌اند اما برخی مسائل در مذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. خبر بد برای استقلال این است که مالک باشگاه سانتاکلارا تغییر کرده و همین موضوع روند جذب محبی را به تأخیر انداخته است. این در حالی است که مدیران استقلال با مالک قبلی به توافق رسیده بودند تا محبی را به‌صورت قرضی به خدمت بگیرند. به‌نظر می‌رسد تا چند روز آینده وضعیت این بازیکن برای حضور در استقلال به‌صورت کامل مشخص شود.

   بازگشت جلالی و صادقی
ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی 2بازیکن فصل گذشته استقلال که در ابتدای لیگ بیست‌ویکم از سایپا به جمع آبی‌ها ملحق شده بودند، طی روزهای گذشته بسیار خبرساز شدند. باشگاه استقلال که فصل پیش در ازای پرداخت مبلغی رضایتنامه این دو بازیکن را گرفته بود، باید تا آخر خردادماه قسط دوم مبلغ را به نارنجی‌پوشان پرداخت می‌کرد که این اتفاق به‌دلیل برخی مشکلات صورت نگرفته بود. به این ترتیب جلالی و صادقی که براساس توافقنامه بازیکن سایپا محسوب می‌شدند، طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور پیدا نکردند.
مدیران استقلال و سایپا برای تفاهم جدید، جلساتی را برگزار کردند اما در ادامه مدیرعامل باشگاه سایپا تغییر کرد تا جلسات جدیدی میان دو طرف شکل بگیرد. در نهایت ظهر دیروز هم جلسه‌ای میان مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و مهدی حسینی‌پور همتای او در باشگاه سایپا برگزار شد و دو طرف به توافق رسیدند. با توافق انجام‌شده میان مدیران استقلال و سایپا، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی دوباره به عضویت باشگاه آبی‌پوش پایتخت در‌آمدند و در فصل جدید لیگ برتر نیز استقلال را همراهی خواهند کرد.

   کاوه باید تست بدهد
عدم‌بازگشت کاوه رضایی به ایران باعث شده ‌که خبرهای مختلفی درباره احتمال عدم‌حضور این بازیکن در استقلال شنیده شود. با این حال مهاجم پیشین آبی‌پوشان تهرانی به مدیران این باشگاه پیغام داده‌ که ظرف یکی دو روز آینده به ایران برمی‌گردد تا مراحل رسمی و پایانی حضورش در استقلال انجام شود. بعد از پیوستن پیمان بابایی به استقلال، خبرهایی در مورد احتمال منتفی‌شدن حضور رضایی در این تیم مطرح شد، ولی استقلالی‌ها بابایی را برای استفاده در پست وینگر جذب کردند و رضایی قرار است به‌عنوان مهاجم نوک بازی کند. البته رضایی با توجه به مصدومیت فصل گذشته، باید برای عقد قرارداد با استقلال تست‌های پزشکی در ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید