21
پنج شنبه 23 تیر 1401
شماره 8543
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی مشاهده، تأیید درستی اطلاعات و دریافت کد تأیید سوابق تحصیلی داوطلبین کنکور توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از اعمال جریمه یک میلیون تومانی تردد برای مالکان خودروهایی خبر داد که 2دوز واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند.
سلامت
آمار ابتلا به کرونا افزایش انفجاری دارد و تنها در یک روز، افزایش 42درصدی شناسایی بیماران جدید رقم خورده است. براساس اعلام وزارت بهداشت، تنها در 24ساعت با افزایش 1500نفری، 5هزار بیمار جدید شناسایی و 541نفر هم بستری شده‌اند.

فرزندخواندگی آسان می‌شود

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی می‌‌گوید تلاش‌هایی برای افزایش سرعت مراحل اداری فرزندخواندگی و تهیه شناسنامه برای فرزندان بهزیستی در جریان است
گزارش
تکمیل فرایند ثبت‌نام در سامانه فرزندخواندگی بهزیستی و رسیدن نوبت به خانواده‌های واجد شرایط، برای این متقاضیان تازه اول راه است؛ طی‌کردن جلسات مشاوره، مشاوره‌های پزشکی، روال اداری و قانونی فرزندخواندگی تا دریافت مدارک هویتی و شناسنامه برای عضو جدید خانواده حداقل به 6ماه زمان نیاز دارد.

واکسیناسیون دانش‌آموزان اجباری نیست

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد اجباری به انجام واکسیناسیون و کارت واکسیناسیون به‌عنوان پیش شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد.
عددبازی/36درصد
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. براساس اعلام معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، شرایط فعلی که تعداد بیماران شناسایی شده و بستری در حال افزایش است، باید تدابیر لازم اندیشیده شوند و به اجرا درآیند.