17
شنبه 28 خرداد 1401
شماره 8522
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برای لیگ جزیره برنامه‌ریزی کنید

جهان
رقابت‌های لیگ برتر در فصل آینده قرعه‌کشی شد که این خودش یک‌سرگرمی برای فوتبال‌دوستان در روزهایی است که دیگر هیچ مسابقه‌ای وجود ندارد و حداقل یک‌ماه کامل از بی‌فوتبالی باید رنج ببریم.
ویژه
اخبار نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال بالاخره با نام سجاد شهباززاده کلید خورد. درحالی‌که باشگاه رقیب هفته‌هاست وارد بازار شده و شکارهای بزرگی هم داشته در باشگاه استقلال همه‌‌چیز تحت‌تأثیر رفتن مجیدی و تلاش برای پیدا کردن جانشین او بوده است.
طی روزهای گذشته در این ستون، بازیکنان منتخب فصل از درون دروازه تا خط میانی معرفی شدند و حالا نوبت به مهاجمان تیم منتخب رسیده است.
به فاصله کمتر از یک هفته یک اسطوره برزیلی دیگر هم از لالیگا رفت.
امیرمحمد یزدانی، نایب‌قهرمان جهان در وزن 65کیلوگرم در سال2021 به محض بازگشت از مسابقات جهانی تغییر وزن داد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جام ‌جهانی- افتتاحیه

بفرما نیمکت

به نظر می‌رسد پرسپولیس سیدجلال را به عنوان بازیکن نمی‌خواهد سید هم درظاهر خیال خداحافظی ندارد، باید دید این معما در روزهای آینده چگونه حل خواهد شد؟
تیتر یک
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری بحث‌برانگیز در یک برنامه زنده، از اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی باشگاه برای فصل آینده صحبت کرده است.
پرسپولیس لوزی می‌شود

پرسپولیس لوزی می‌شود

چند نکته در مورد خریدهای جدید سرخپوشان، ازجمله بازگشت سروش رفیعی به این تیم
توفان نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس با پیوستن سروش رفیعی و نیز تمدید قرارداد میلاد سرلک ادامه یافت. با آتش تندی که قرمزها دارند، شاید تا زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید آنها تحرکات جدیدی را هم در بازار انجام داده باشند.
شکایت از کیلیان‌ژرمن
شکایت از کیلیان‌ژرمن
لالیگا از 2‌باشگاه نفتی اروپا به یوفا که دوست این دو باشگاه است، شکایت برد
وقتی برخی منابع رسانه‌ای ادعا کردند امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن همه اختیارات باشگاه در نقل‌وانتقالات را در دست گرفته و بعضی‌ها اسم باشگاه را به‌طعنه «کیلیان‌ژرمن» گذاشتند، گمان می‌رفت اینها صرفا شایعه‌هایی برای سرگرم‌کردن مخاطبان یا انتقام رئالی‌ها از این بازیکن و باشگاه فرانسوی باشد اما انگار همه ادعاها درست است.
الکساندر نوری کم‌کم دارد به رکورددار مذاکره‌های شکست‌خورده با باشگاه‌های ایرانی تبدیل می‌شود. چپ و راست این بنده خدا را گزینه می‌کنند، بعد با او تماس می‌گیرند و پیشنهاد می‌دهند، اما آخرش خبری نمی‌شود.

گرایی و کشتی نمایشی با استابلر

منهای فوتبال
برادران گرایی برای حضور در مراسم خداحافظی فرانک استابلر راهی آلمان شده‌اند. این مسابقه قرار است امروز بعدازظهر برگزار شود و محمدرضا گرایی در مقابل استابلر کشتی بگیرد.

مزد صبر

قهرمانی، خیلی زودتر از آنچه بسیاری فکر می‌کردند به خانه گلدن استیت وریرز برگشت و استفن کری و شرکا با غلبه بر بوستون سلتیکز، خود را در کنار بزرگان تاریخ ان‌بی‌ای قرار دادند.

جدول 8522

جدول 8522
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یک سال و اندی پیش بود که همه از ظهور فوق‌ستاره‌ای سخن می‌گفتند.
انگار جواد خیابانی طاقت نمی‌آورد که دوران دوری‌اش از ویترین فضای مجازی زیاد به طول بینجامد. او از رکوردداران وایرال شدن در این فضا به شمار می‌رود و گاه و بیگاه به بهانه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.