• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 28 خرداد 1401
کد مطلب : 163534
+
-

برای لیگ جزیره برنامه‌ریزی کنید

رقابت‌های لیگ برتر در فصل آینده قرعه‌کشی شد که این خودش یک‌سرگرمی برای فوتبال‌دوستان در روزهایی است که دیگر هیچ مسابقه‌ای وجود ندارد و حداقل یک‌ماه کامل از بی‌فوتبالی باید رنج ببریم. برنامه بوندس‌لیگا هم عصر دیروز اعلام شد که بر اساس آن بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل 23-2022، میهمان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود. فصل جدید لالیگا پنجشنبه این هفته قرعه‌کشی می‌شود.

افتتاحیه 
جمعه، ۱۴ مرداد، ساعت23:30 دیدار افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه سلهرست پارک-لندن برگزار می‌شود و آرسنال مثل فصل پیش که افتتاحیه را برگزار کرد و 2بر صفر به برنتفورد باخت، باز هم تیم شروع‌کننده لیگ است. این پنجمین‌باری است که آرسنال افتتاحیه لیگ را برگزار می‌کند. آرسنال در ۳ بازی اول مقابل وست‌بروم(09/2008)، لسترسیتی(۲۰۱۷/۱۸) و فولام(۲۰۲۰/۲۱) برنده بود و فصل پیش به برنتفورد باخت. در هفته اول هیچ مسابقه بزرگی گنجانده نشده. مگر آنکه دیدار وستهم- منچسترسیتی را دیداری سخت بنامیم؛ کریستال‌پالاس- آرسنال، فولام- لیورپول، بورنموث- استون ویلا، لیدز- ولورهمپتون، لسترسیتی- برنتفورد، نیوکاسل- ناتینگهام‌فارست، تاتنهام- ساوتهمپتون، اورتون- چلسی، منچستریونایتد- برایتون، وستهم- منچسترسیتی.

داربی‌های مهم 
لیورپول- اورتونهفته ششم و بیست‌و‌سوم
منچستریونایتد- منچسترسیتی هفته نهم و بیستم
آرسنال- تاتنهامهفته نهم و بیستم
آرسنال- چلسیهفته پانزدهم و سی‌و‌چهارم
 چلسی- تاتنهامهفته دوم و بیست‌و‌پنجم
 لیورپول- منچستریونایتدهفته سوم و بیست‌و‌ششم

منچستریونایتد 
اکتبر و ژانویه جهنمی. مهم‌ترین مسابقات؛ هفته سوم و بیست‌و‌ششم (لیورپول)، هفته ششم و بیست‌و‌یکم (آرسنال)، هفته نهم و بیستم (منچسترسیتی)، هفته دوازدهم و سی‌و‌سوم (تاتنهام) و هفته سیزدهم و سی‌و‌دوم (چلسی).

سیتی
اکتبر، ژانویه و آوریل جهنمی. مهم‌ترین مسابقات؛ هفته هفتم و بیست‌و‌دوم (تاتنهام)، هفته نهم و بیستم (منچستریونایتد)، هفته یازدهم و بیست‌و‌نهم (لیورپول)، هفته دوازدهم و سی‌و‌سوم (آرسنال) و هفته نوزدهم و سی‌و‌هفتم (چلسی).

لیورپول
آوریل جهنمی. مهم‌ترین مسابقات؛ هفته سوم و بیست‌و‌ششم (منچستریونایتد)، هفته هشتم و بیست‌و‌یکم (چلسی)، هفته دهم و سی‌ام (آرسنال)، هفته یازدهم و بیست‌و‌نهم (منچسترسیتی)، هفته پانزدهم و سی‌و‌چهارم (تاتنهام).

چلسی
مهم‌ترین مسابقات؛ هفته دوم و بیست‌و‌پنجم (تاتنهام)، هفته هشتم و بیست‌و‌یکم (لیورپول)، هفته سیزدهم و سی‌و‌دوم (منچستریونایتد)، هفته پانزدهم و سی‌و‌چهارم (آرسنال) و هفته نوزدهم و سی‌و‌هفتم (منچسترسیتی).

تاتنهام
مهم‌ترین مسابقات؛ هفته دوم و بیست‌و‌پنجم (چلسی)، هفته هفتم و بیست‌و‌دوم (منچسترسیتی)، هفته نهم و بیستم (آرسنال)، هفته دوازدهم و سی‌و‌سوم (منچستریونایتد) و هفته پانزدهم و سی‌و‌چهارم (لیورپول).

آرسنال
اکتبر و آوریل جهنمی، مهم‌ترین مسابقات؛ هفته ششم و بیست‌و‌یکم (منچستریونایتد)، هفته نهم و بیستم (تاتنهام)، هفته دهم و سی‌ام (لیورپول)، هفته دوازدهم و سی‌و‌سوم (منچسترسیتی) و هفته پانزدهم و سی‌و‌چهارم (چلسی).

 

این خبر را به اشتراک بگذارید