• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 28 خرداد 1401
کد مطلب : 163519
+
-

نکته بازی/ رؤیایت زیادی گران نبود؟

الکساندر نوری کم‌کم دارد به رکورددار مذاکره‌های شکست‌خورده با باشگاه‌های ایرانی تبدیل می‌شود. چپ و راست این بنده خدا را گزینه می‌کنند، بعد با او تماس می‌گیرند و پیشنهاد می‌دهند، اما آخرش خبری نمی‌شود. این بار هم این داستان در مورد استقلال تکرار شد و بعد از 2هفته گمانه‌زنی و مذاکره و از این حرف‌ها، درنهایت دوطرف به توافق نرسیدند. رسانه‌ها در داخل کشور از به بن‌بست رسیدن مذاکرات خبر دادند و نوری هم در صفحه‌اش نوشت: «از شور و اشتیاق هواداران تشکر می‌کنم. مطمئنم روزی رؤیای کار در سرزمین پدری برای من تعبیر خواهد شد.» البته به‌نظر می‌رسد تعبیر رؤیای الکس برای طرف ایرانی کمی پرهزینه است، چون گویا او از استقلال یک میلیون یورو دستمزد خواسته و تازه گفته بود نصفش هم باید نقد باشد!

می‌ترسیم چیزی در بازار نماند!
خاموشی، انفعال و تلاش‌های شکست‌خورده باشگاه استقلال برای سر و سامان دادن به وضعیت این تیم، با توفان نقل‌وانتقالاتی پرسپولیسی‌ها همزمان شده است. هر چقدر در اردوگاه رقیب سنتی از خریدهای جدید رونمایی می‌شود، این طرف خبر بن‌بست مذاکرات و لغو انتقال‌ها است که به انتشار می‌رسد. این فضا باعث نگرانی و ناراحتی هواداران شده، اما مدیران استقلال وارد گود شده‌اند و بیانیه داده‌اند که: «هواداران خونسرد باشند. قول می‌دهیم در انتخاب سرمربی و بستن تیم هوشیار عمل کنیم.» نمی‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌خوانید بالاخره طلسم شکسته و سرمربی جدید استقلال معرفی شده یا نه، اما حتی اگر این اتفاق رخ داده باشد که آبی‌ها هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارند. با این رویه، می‌ترسیم اصلا چیزی کف بازار باقی نماند که استقلال برای جذبش اقدام کند.

بیچاره علی پروین
بنده‌خدا علی پروین هرگز از کسی نخواسته پیراهن شماره 7 او را در پرسپولیس بایگانی کنند، اما گاهی برخی از مدیران باشگاه خبر می‌دهند که پیراهن شماره 7 بایگانی شد و دیگر کسی از آن استفاده نمی‌کند. در یک مقطع حتی حمید استیلی به جای شماره 7، پیراهن شماره25 را به تن کرد؛ البته به همراه یک علامت «+» بین دو عدد 2 و 5. بعد از آن اما هر کسی از راه رسید، از پروین رخصت گرفت و 7 پوشید. کار به جایی رسید که جونیور، فوروارد بنجل برزیلی هم این لباس را به تن کرد. سروش رفیعی هم برای سومین بار پرسپولیسی شده و باز گفته با رخصت از پروین قصد دارد 7 بپوشد. آقا ول کنید این بنده خدا را؛ لااقل 4روز بعد نگویید شماره 7 بایگانی شد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید