17
یکشنبه 22 خرداد 1401
شماره 8517
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صمد خوشبخت می‌شود؟

چهره روز
انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران یکی از اتفاقات عجیب روز گذشته بود. سابقه مرفاوی و کارنامه‌ای که او در سال‌های آخر مربیگری‌اش در فوتبال ایران به جا گذاشته، به هیچ عنوان انتخاب او را به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های ملی رده پایه توجیه نمی‌کند.
ویژه
در ادامه لیگ ملت‌های اروپا و در هفته سوم این رقابت‌ها فرانسه باز هم مساوی کرد، این‌بار با بنزما و امباپه و همه ستارگانش به تساوی یک-یک با اتریش رضایت داد تا با 2امتیاز در قعر جدول گروه جای بگیرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8517
چهل‌ودومین دوره مسابقات جام جهان‌پهلوان تختی در حالی به پایان رسید که در ۹وزن نمایندگان ایران روی سکوی نخست قرار گرفتند. در وزن ۶۵کیلوگرم وازگن توانیان از ارمنستان تنها شرکت‌‌کننده خارجی بود که با شکست همه مدعیان توانست مدال طلا را کسب کند.
کمتر کسی فکر می‌کرد یحیی گل‌محمدی برای بقا در پرسپولیس از دستیارانش بگذرد و به نوعی آنها را فدا کند، اما این اتفاق رخ داد.
حامد لک روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس برگه فسخ قرارداد خود را دریافت کرد تا رسما از این تیم جدا شود.

العجایب!

چگونه به هر قیمتی، یک مسابقه تدارکاتی داشته باشیم؟ تیم ملی امشب در اولین بازی دوستانه‌اش به مصاف الجزایر می‌رود که ستاره‌هایش را در اختیار ندارد
اتفاق روز
سرانجام از نخستین حریف تدارکاتی تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای جام‌جهانی رونمایی شد، اما هر چقدر جزئیات بیشتری را در مورد این مسابقه مرور می‌کنیم، بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که تیم ملی یکی از عجیب‌ترین دوره‌های تاریخ‌اش را سپری می‌کند.
زیدان سر سفره قطر

زیدان سر سفره قطر

منابع نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال خبرسازی درباره توافق زیزو با این باشگاه هستند
در پاریس برای آمدن زین‌الدین‌زیدان روزشماری می‌کنند. گفته می‌شد اخراج پوچتینو از سرمربیگری و لئوناردو از مدیریت ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن 2‌شرط از شرط‌های امباپه برای تمدید قرارداد بوده و البته شرط دیگرش نظارت کامل روی نقل‌وانتقالات بوده که به‌نظر می‌رسد به آن هم رسیده است.
دفاع راست نفرین ‌شده
دفاع راست نفرین ‌شده
یحیی گل‌محمدی و داستان عجیب مدافعان راستش
شاید نفرین شده‌ترین پست پرسپولیس در زمان حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان، پست دفاع راست بوده باشد.
در فصل گذشته استقلال و نساجی به‌ترتیب قهرمان مسابقات لیگ و جام‌حذفی شدند و طبیعتا پیش از شروع فصل جاری باید سوپرجام را برگزار کنند.

شیر کوچه خلوت

لیورپول در بازی‌های رودررو با 4تیم بالای جدول وضعیت خوبی نداشت. عجیب‌تر اینکه نایب‌قهرمان لیگ برتر تنها ۱۱‌روز رنگ صدر را دید.

پنجره پرسپولیس؛ همان همیشگی

سوژه روز
پرونده بدهی پرسپولیس به باشگاه شهرخودرو بالاخره پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم را بست. این البته اتفاقی است که سرخپوشان به آن عادت دارند و پنجره آنها در  بیشتر اوقات سال بسته است!

پخش زنده روز

لیگ ملت‌های والیبال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر فوتبال زنان پس از ۸ماه با قهرمانی خاتون بم به پایان رسید. این هشتمین قهرمانی بمی‌ها در لیگ برتر است و این تیم را باید پادشاه بی‌رقیب فوتبال زنان ایران نامید.
ماه‌عسل قهرمان لیگ برتر خیلی کوتاه‌تر از حد انتظار بود. امروز هواداران استقلال باید از قهرمانی بی‌شکست‌شان لذت می‌بردند و برای فتح جام بعدی نقشه می‌کشیدند، اما اتفاقی که رخ داده دقیقا برعکس است.
در روزهایی که زمزمه جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس سر زبان‌ها افتاده، این بازیکن یک مصاحبه بلند بالای دیگر انجام داده و گفته: «تا وقتی آقای گل نشوم، از پرسپولیس نمی‌روم.»