• یکشنبه 22 خرداد 1401
  • الأحَد 12 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 12

خیابان‌ها در محاصره مشاوران املاک

در شهر تهران به ازای هر 263واحد مسکونی، یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد
در 22منطقه شهر تهران 3میلیون و 685واحد مسکونی وجود دارد و طبق آمارهایی که همشهری از اتحادیه مشاوران املاک دریافت کرده، به ازای هر 263واحد مسکونی یک بنگاه مشاور املاک فعال است.
صد و چهل و سومین ایستگاه متروی تهران به بهره‌برداری رسید

شکوه معماری ایرانی در ایستگاه جدید مترو

ایستگاه شهدای 17 شهریور به‌عنوان نوزدهمین ایستگاه خط 7مترو و صدوچهل و سومین ایستگاه شبکه خطوط متروی تهران ظهر دیروز با حضور جمعی از مدیران شهری و برخی عوامل اجرایی پروژه به بهره‌برداری رسید.

قطعنامه آژانس و تغییر جایگاه شاکی و متهم

از آغاز چالش هسته‎ای ایران در آژانس بین‎المللی انرژی‎اتمی و با وجود شفاف‎سازی و اعتمادسازی‎های مکرر ایران و تعهد آژانس برای انجام وظیفه براساس اساسنامه خود و بستن پرونده ادعایی موسوم بهPMD، به‌نظر می‎رسد تقابل و خصومت این نهاد بین‎المللی با نقش‎آفرینی آمریکا و متحدان آن علیه فعالیت‌های صلح‎آمیز هسته‎ای ایران همچنان ادامه دارد.

انتصاب نخستین وزیر خارجه زن در کره‌شمالی

دیپلمات کهنه‌کار، «چوئه سون هوی»، طی تصمیمی بی‌سابقه به‌عنوان نخستین وزیر امور خارجه زن کره‌شمالی منصوب شد. این تصمیم رهبر کره‌شمالی در بحبوحه انجام تست‌های موشکی کره‌شمالی و تشدید تنش‌های میان این کشور و همسایه جنوبی خود اتخاذ شده است.

خستگی از جنگ؛ کابوس اوکراین

طولانی‌شدن جنگ اوکراین می‌تواند به خستگی کشورهای حامی کی‌‌یف منجر شده و در نهایت‌ آنها را به سمت سازش با مسکو سوق دهد
جنگ میان اوکراین و روسیه وارد چهارمین ماه خود شده؛ درحالی‌که اوکراین همچنان وابسته به کمک‌های غرب، نگران است خستگی ناشی از جنگ، غرب را نسبت به تداوم همکاری سرد کند.

ادامه شایعه‌سازی درباره بنزین

بنزین گران نمی‌شود، قطع کارت سوخت جایگاه‌داران شایعه است، هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین روی میز تصمیم‌گیری قرار ندارد.

6تالاب ایران، قربانی فعالیت انسانی

بررسی تیمی از محققان نشان می‌دهد که سهم تغییرات اقلیمی بر خشک‌شدن 6تالاب‌ مهم کشور، بسیار کمتر از سهم عوامل انسانی است. این تحقیق این امید را می‌دهد در شرایطی که از سیاستگذار تا مصرف‌کننده منابع آبی، درک درستی از محدودیت‌های منابع آب داشته باشند، می‌توان عامل تغییرات اقلیمی را در خشکیدگی تالاب‌ها کم‌اثرتر دانست.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیأت همراه:

تنها راه پیروزی دربرابر آمریکا، مقاومت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار آقای نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا و هیأت همراه با اشاره به ایستادگی 2 کشور ایران و ونزوئلا در مقابل فشارهای سنگین و جنگ ترکیبی آمریکا، تأکید کردند: تجربه موفقیت‌آمیز 2کشور نشان داد تنها راه مقابله با این فشارها مقاومت و ایستادگی است.

پرتکرارترین خواسته‌های پایتخت‌نشینان

در همشهری آنلاین بخوانید

فصل ساماندهی کودکان زباله‌گرد

یا ضامن آهو