08
یکشنبه 22 خرداد 1401
شماره 8517
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرکز تست تقلبی میلیون‌دلاری

گرینویچ
فرایبورگ: پسر 17ساله‌ای در آلمان با راه‌اندازی مرکز ارائه تست کووید- 19حدود 6میلیون دلار درآمد غیرقانونی کسب کرد و البته بعد از آن دادگاهی شد.
ویژه
هر ساله به محض اعلام نتایج و فهرست سالانه گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای جهان توسط سازمان اکا اینترنشنال و مشاهده تهران در صدر ارزان ترین شهرهای دنیا، برای مردم عادی که در حال خرید هستند این سوال پیش می آید که پاسخ به این پرسش ساده است.
با اینکه دیگر ژل‌های ضدعفونی‌کننده و ماسک و الکل جای ثابتی برای خود در خانه‌ها پیدا کرده‌اند، اما این روزها خبرهای خوبی از فروکش کردن کرونا در کشور شنیده می‌شود
در جایی از رمان1984 نوشته جورج اورول که تصویری تاریک و ویران شهری در مقابل آرمان شهری از آینده انسانی ارائه می‌دهد، صحبت از پدیده‌ای می‌شود با عنوان «دو دقیقه تنفر»

اول آخر

رفوی روزگار- بازار فرش‌فروشان تهران عکس/ همشهری: منا عادل
روز بیچاره

روز بیچاره

اصغر بیچاره پیش از هر چیز عکاس بود؛ قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران. هنرپیشگی هم کرده بود، کارگردانی و نویسندگی هم می‌کرد، اما همه او را به‌عنوان عکاس می‌شناختند. از ۱۳سالگی در یک عکاسی کار می‌کرد و بعد از چندسال در لاله‌زار تهران مغازه‌ای باز کرد که نام آن عکاسخانه شهرزاد بود.
اینجا اما جای دیگر
اینجا اما جای دیگر
آلزایمر، بیماری مزمنی است که 116سال پیش توسط دکتر آلویس آلزایمر روان‌پزشک آلمانی کشف شد؛ یک بیماری سخت پیش‌رونده که باعث از بین رفتن تدریجی نورون‌ها در بخش‌هایی از مغز انسان می‌شود که توانایی‌های خاصی مثل حافظه، تکلم، استدلال و توجه را مدیریت می‌کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
وقتی کسی که نگهداری خانه را انجام می‌دهد بیمار می‌شود، خانه هم همراهش بیمار می‌شود.