• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 22 خرداد 1401
کد مطلب : 162966
+
-

شیر کوچه خلوت

شیر کوچه خلوت

لیورپول در بازی‌های رودررو با 4تیم بالای جدول وضعیت خوبی نداشت. عجیب‌تر اینکه نایب‌قهرمان لیگ برتر تنها ۱۱‌روز رنگ صدر را دید، هر‌چند در پایان 92امتیاز به دست آورد و تنها یک‌امتیاز با منچسترسیتی قهرمان فاصله داشت. منچسترسیتی ۱۶۸‌روز صدرنشین لیگ بود. منچستریونایتد که در نهایت فصل را در رده ششم به پایان رساند، بیشتر از لیورپول طعم صدرنشینی در این فصل را چشید. لیورپول مقابل تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشد (تساوی در هر ۶‌دیدار رفت و برگشت مقابل سیتی، چلسی و تاتنهام). این در حالی است که برنلی که در نهایت لیگ را در رده هجدهم به پایان رساند، یک‌بار موفق به پیروزی مقابل تیم‌های اول تا چهارم جدول شد (پیروزی یک بر صفر مقابل تاتنهام).

ال‌کلاسیکوی اضافی
یک ال‌کلاسیکوی دوستانه تابستانی در لا‌س‌وگاس در پیش است. نخستین دوره تور قهرمانان فوتبال توسط AEG، تابستان امسال و با حضور 5‌باشگاه بزرگ در 4شهر آمریکا برگزار خواهد شد که یکی از بازی‌های آن ال‌‌کلاسیکویی‌ است که بین رئال‌مادرید و بارسلونا برگزار می‌شود. جدا از رئال و بارسا، یوونتوس هم در این رقابت‌ها حضور دارد و 2تیم هم از مکزیک در این تور شرکت می‌کنند. برنامه مهم‌ترین مسابقات این تور به این شرح است:
   بارسلونارئال‌مادرید (۱ مرداد، لاس‌وگاس)
   بارسلونایوونتوس (۴ مرداد، دالاس)
   رئال‌مادریدیوونتوس (۸ مرداد، لس‌آنجلس).

اکوادور حذف نمی‌شود
فدراسیون فوتبال شیلی از یکی از بازیکنان تیم ملی اکوادور شکایت کرده و اصالت او را کلمبیایی دانسته و درخواست کرده بود این تیم از حضور در جام جهانی قطر حذف شود. اما فیفا اعلام کرد بعد از تکمیل تحقیقات درباره موضوع تابعیت بایرون کاستیو، این پرونده را مختومه کرده است و به این ترتیب، اکوادور بدون مشکل در جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر حضور خواهد داشت و شیلی جایگزین آن نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید