• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 22 خرداد 1401
کد مطلب : 162956
+
-

نکته بازی/داستان حافظه

کمتر کسی فکر می‌کرد یحیی گل‌محمدی برای بقا در پرسپولیس از دستیارانش بگذرد و به نوعی آنها را فدا کند، اما این اتفاق رخ داد. او از مدت‌ها قبل با اتهام ناکارآمدی دستیارانش مواجه بود، هرچند خیلی زیر بار آن نمی‌رفت. نهایتا اما وقتی اعتراض‌ها اوج گرفت و کار به جایی رسید که اخراج خود یحیی ترند توییتر شد، سرمربی پرسپولیس قبول کرد مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز این تیم تغییر کنند. به این ترتیب داوود فنایی که این اواخر زمزمه‌های زیادی در مورد اختلاف‌نظرش با حامد لک وجود داشت، از پرسپولیس رفت. جالب است که فنایی بعد از شکست پرسپولیس در دربی حذفی، در یک استوری اینستاگرامی منتقدان یحیی را متهم کرده بود که مثل ماهی حافظه ضعیفی دارند.

چیزی از سپاهان باقی می‌ماند؟
سپاهان اصفهان که طی سال‌های گذشته بیشتر با جذب بازیکن از تیم‌های مختلف شناخته می‌شد، امسال در مسیری معکوس قرار گرفته است. بلافاصله بعد از پایان فصل شاهد جدایی محرم نویدکیا از این تیم بودیم تا آنها حالا دنبال سرمربی جدید باشند. در همین فاصله دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس پیوست و سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی هم در آستانه انتخاب تیم‌های جدیدشان هستند. قرارداد هر سه بازیکن تمام شده؛ درست مثل یاسین سلمانی پدیده جوان این تیم که بازیکن آزاد است و می‌گوید از اروپا پیشنهاد دارد. این وسط میلاد جهانی هم به پیونیک ارمنستان پیوست که البته این یکی موقتی و برای انجام مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپاست. اینطوری پیش برویم، تا پایان نقل‌وانتقالات چیز زیادی از سپاهان باقی نخواهد ماند.

چیزی از این بازیکن کم شد؟
دانیال اسماعیلی‌فر بعد از پیوستن به پرسپولیس دست به یک حرکت زیبا زد و از عوامل باشگاه سپاهان تشکر کرد. او چند فصل در تیم اصفهانی توپ زد و با پایان قراردادش سرخپوش شد. دانیال اما حرمت نگه داشت و قدردان آن باشگاه و هوادارانش بود. از این کارها در فوتبال ایران کمتر می‌بینیم. فصل گذشته همین روزها شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان رفت، اما نه‌تنها چنین رفتاری انجام نداد، بلکه تصاویرش با پیراهن پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد؛ رفتاری بیهوده و جنجالی که کلی سر‌و‌صدا به پا کرد و دلخوری به‌وجود آورد. این کارها واقعا زائد است. الان که اسماعیلی‌فر از سپاهانی‌ها تشکر کرده، چیزی از او کم شده؟ هم هواداران تیم سابقش خوشحال شدند و هم پرسپولیسی‌ها از شخصیت بالای او لذت بردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید