12
یکشنبه 22 خرداد 1401
شماره 8517
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تعدد آیین‌نامه‌ها و ایجاد تشریفات زائد به جای شفافیت‌های واقعی مدیران را خسته می‌کند؛ بنابراین عدم‌رعایت تشریفات به‌عنوان تخلف اداری حتما با فساد مالی و اخذ رشوه در نگاه ما متفاوت است؛ لذا باید کاری کنیم یک مدیر بدون تخلفات اداری و تشریفات بتواند به‌صورت جهادی کار کند.
60000 رأس دام مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که سالانه 60هزار رأس دام زنده از مراکز بهداشتی دام خریداری و در آنجا ذبح می‌شود.
باوجود تلاش‌ دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی طی دهه‌های گذشته «کار کودکان» کماکان پدیده‌ای است که اغلب جوامع را درگیر کرده است.

فصل ساماندهی کودکان زباله‌گرد

کارگروهی برای مقابله با کار کودکان در حوزه پسماند شهر تهران تشکیل و ۸پهنه جمع‌آوری زباله و استفاده از یک پیمانکار مشترک در این پهنه‌ها تعریف شد
گزارش
امروز، روز توجه و آگاهی‌بخشی برای مبارزه با کار کودکان است. هر سال در 22خردادماه روز جهانی مبارزه با کار کودکان قلمداد می‌شود؛ روزی که موضوع «کودکان کار» در رسانه‌های مختلف در سرتاسر جهان مخابره می‌شود تا مقابله جدی با کار کودکان صورت بگیرد. البته نه اینکه کودکان کار آسیب ببیند، بلکه به کودکی آنها توجه شود که نباید در سنین پایین وقت خود را صرف کار کنند.