21
یکشنبه 22 خرداد 1401
شماره 8517
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آیین معرفی کتاب «فریادهای خاموش؛ روزنگاشت تنهایی» تالیف ‌عماد افروغ، روز دوشنبه 23خردادماه، ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.
سیما
خانه تولیدات جوان فعالیت خود را از سال97 شروع کرده، در این خانه مسیر استعدادیابی و رشد کارگردانان درنظر گرفته شده است. رسالت این گروه در خانه تولیدات جوان، پرورش استعدادها در حوزه‌های تله‌فیلم، سریال‌سازی‌، نماهنگ و تیزر است.

یا ضامن آهو

افتتاحیه «بدون قرار قبلی» در مشهد مقدس برگزار شد
گزارش
جمعه شب، مشهد مقدس میزبان فیلم «بدون قرار قبلی» بود؛ در شب میلاد امام رضا ع فیلمی که سازندگانش قصد ادای دین به حضرت ثامن الحجج ع داشتند روی پرده رفت و آیین افتتاحیه‌ای هم با حضور عوامل برگزار شد.

آغاز اکران هناس

افتتاحیه اکران مردمی فیلم سینمایی «هناس» با حضور همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد و عوامل فیلم سینمایی «هناس» در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.
نتفلیکس در ونیز هفتاد‌و‌نهم
هفتاد‌و‌نهمین دوره جشنواره ونیز که مصادف با نودمین سالگرد برگزاری این جشنواره شده، از 31آگوست تا 10سپتامبر 2022 - 9تا 19شهریور- برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، این دوره از جشنواره ونیز قرار است با فیلم «روابط» به کارگردانی دانیله لوکتی افتتاح شود.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
شرکت پخش فیلم «دف کروکودایل» -تمساح ناشنوا- که حقوق پخش 4فیلم سینمایی شهرام مکری را در آمریکای شمالی خریداری کرده است، از روز 7تیر-28ژوئن- بسته بلو‌ری 4فیلم بلند او را به قیمت 75دلار عرضه خواهد کرد.