• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 4 اسفند 1398
کد مطلب : 95704
+
-

بورس عطرو ادکلن وزرا


  اگر با وجود افزایش شدید قیمت‌ها هنوز هم به استفاده از عطر و ادکلن برندهای اصلی اهمیت می‌دهید و در محدوده مرکزی شهر تهران سکونت دارید، می‌توانید سری به یکی از بورس‌های فروش این محصولات اورجینال واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی یا همان وزرای سابق بزنید.
  گرچه نوسان نرخ و مشکلات تامین ارز و نبود تولید داخل زمینه افزایش بی‌رویه قیمت انواع عطر و ادکلن وارداتی را فراهم کرده است اما توجه داشته باشید که برای خرید اینگونه اقلام علاوه بر راسته‌بازار کوچه مروی می‌توانید راهی بورس عطر و ادکلن خیابان وزرا شوید.
  گرچه رشد قیمت‌ها موجب افزایش عرضه انواع عطر و ادکلن تقلبی(فیک) در بازار شده است اما در این راسته‌بازار می‌توانید محصولات اورجینال برندهای مشهور عطر و ادکلن از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان و... را البته با قیمت‌هایی بالاتر نسبت به کوچه‌مروی پیدا کنید.
  شاید بتوان مغازه‌های متعدد فروش عطر و ادکلن با دکوراسیون مدرن و فروشندگانی آراسته را از شاخصه‌های بارز بورس فروش عطر و ادکلن خیابان وزرا در مقایسه با راسته‌بازار کوچه مروی تلقی کرد اما همین سبک و سیاق فروش نیز مشتریان خاص خود را دارد.
  با وجود دسترسی آسان و قرار‌گرفتن این راسته‌بازار در محدوده مرکزی کلانشهر تهران، واقع شدن بورس عطر و ادکلن خیابان وزرا در محدوده اصلی طرح ترافیک و زوج و فرد از نکاتی است که برای خرید از این راسته‌بازار باید به آن توجه کنید. پس بهتر است با وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص تاکسی و اتوبوس راهی این راسته‌بازار شده تا با مشکل کمبود جای پارک خودروی شخصی مواجه نشوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید