• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 15 اسفند 1398
کد مطلب : 96583
+
-

اگر از کرونا بگذریم قهرمان هم می‌شویم

زکی‌پور: تعصب مجیدی مثال‌زدنی است، استقلال با او روزهای خوبی خواهد داشت

اگر از کرونا بگذریم قهرمان هم می‌شویم

محمد زارعی

میلاد زکی‌پور در آخرین بازی‌های استقلال در آسیا عملکرد قابل‌ توجهی داشت. مدافع چپ آبی‌پوشان با وجود تعطیلی لیگ‌برتر همچنان تمرینات گروهی و اختصاصی خود را انجام می‌دهد تا از شرایط آرمانی دور نماند. او درخصوص آخرین وضعیت خودش و تیم استقلال به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ داده است.
   بالاخره بعد از آن همه کشمکش و درخواست، لیگ‌برتر تعطیل شد. شخصا با این تعطیلی موافق بودی؟
بله، من به‌خاطر بیماری کرونا موافق لغو بازی‌ها بودم. چون برگزاری بازی‌ها خطرات زیادی برای بازیکنان و مسئولان تیم‌ها و حتی مسئولان برگزاری مسابقات داشت. برگزاری بدون تماشاگر بازی‌ها هم شکل جالبی نداشت، چراکه فوتبال با حضور هوادارانش زنده است.
  این شایعه هم مطرح شده که شاید به‌طور کلی بازی‌های این فصل لیگ برتر لغو شود. نظرت چیست؟
این را دیگر نمی‌دانم چه بگویم. اول باید ببینیم مسئولان در مقابله با بیماری کرونا چه می‌کنند. این مسائل نیاز به مرور زمان دارد تا ببینیم وضعیت کشور در کنترل این بیماری چیست. ولی حیف است که مسابقات کلا لغو شود. تیم‌ها یک فصل زحمت کشیده و هزینه کرده‌اند. اما از طرفی هم بحث جان انسان‌ها مطرح است و نمی‌شود شوخی گرفت. این بیماری لعنتی زندگی همه مردم را به‌هم ریخته است.
  خیلــی‌ها معتقدند اگر لیگ ادامه پیدا کند تیم پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازی که با رقیبانش پیدا کرده حتما قهرمان لیگ خواهد شد.
من این را قبول ندارم. هنوز 9هفته باقی مانده و ما یک بازی عقب‌افتاده هم داریم. در هفته‌های باقیمانده امتیازات زیادی ردوبدل می‌شود. به‌نظر من استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و سپاهان و تراکتور هم هستند. هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست.
    اما استقلال امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشته و در بازی آخر هم مقابل گل‌گهر شکست خوردید.
بله، ما بازی را باختیم ولی اصلا حق‌مان باخت نبود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. مطمئن باشید در هفته‌های آتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا امتیازات ازدست‌رفته را جبران کنیم. البته قبل از آن باید از سد غول کرونا بگذریم (با خنده) و بعد به قهرمانی برسیم.
  کار کردن با فرهاد مجیدی چطور است؟
آقافرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است که با تمام توان کار می‌کند و دوست دارد استقلال را به روزهای اوج خود برگرداند. تعصب او به استقلال مثال‌زدنی است. ما هم تلاش می‌کنیم خواسته‌هایش را در زمین پیاده کنیم. به‌نظرم استقلال با فرهاد مجیدی روزهای خوبی خواهد داشت.
 در لیگ قهرمانان آسیا چقدر شانس صعود دارید؟
حالا که تکلیف بازی‌ها معلوم نیست اما درصورت برگزاری، بازی ما برابر الوحده بسیار تعیین‌کننده است. اگر بتوانیم از 2بازی با این تیم امتیازات کامل را بگیریم می‌توان گفت شانس صعود را برای خودمان برگردانده‌ایم.
  شرایط خودت چطور است؟ در بازی‌های اخیر رقابت ویژه‌ای با میلیچ داشته‌ای.
میلیچ هم بازیکن خوبی است. در کنار هم تلاش می‌کنیم به تیم کمک کنیم. این مهم است که هر بازیکنی که بازی می‌کند بتواند برای تیم مثمرثمر باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید