• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 4 مهر 1398
کد مطلب : 81055
+
-

نباید فریب شرایط استقلال را بخوریم

نباید فریب شرایط استقلال را بخوریم

امیرحسین اعظمی

در بین بازیکنان فعلی ذوب‌آهن، قاسم حدادی‌فر سمبل این باشگاه است؛ فوتبالیستی که در اصفهان همیشه با محرم نویدکیا، سمبل باشگاه سپاهان قیاس شده است. قاسم در این سال‌ها فقط پیراهن ذوب‌آهن را بر تن کرد؛ البته جدا از زمانی که مجبور شد برای رفتن به خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شود. او که در سال‌های اخیر بارها بازی برابر استقلال و پرسپولیس را تجربه کرده، امروز دوباره با پیراهن ذوب برابر استقلال قرار خواهد گرفت.
 قبل از شروع فصل گفته بودی که امسال می‌خواهید برخلاف فصول گذشته لیگ را با نتایج خوب شروع کنید. چرا این اتفاق رخ نداد؟
ما در بازی اول برابر سایپا مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه در 10‌دقیقه همه‌‌چیز از دست رفت و یک اخراجی هم دادیم. با پارس‌جنوبی در زمین این تیم مساوی کردیم که نتیجه بدی نیست. در بازی با تراکتور نمایش بسیار خوبی داشتیم و مستحق برد بودیم اما نشد که نشد. در هفته چهارم هم با صنعت‌نفت در آبادان بازی کردیم که به‌نظرم جزو تیم‌های خوب امسال است. قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداریم، ولی بدشانس هم بوده‌ایم.
 
عدم‌نتیجه‌گیری ذوب‌آهن دلیل خاصی دارد؟
در یکی، دو بازی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و از طرفی نتوانستیم از ارسلان مطهری و ماکالی به‌دلیل مصدومیت استفاده کنیم. سربازها هم خیلی دیر به تیم ملحق شدند، ولی دیگر فکر کردن به گذشته فایده ندارد و باید این شرایط را تغییر بدهیم.

  امروز هم که با استقلال بازی دارید؛ استقلالی که حال‌ و روز خوشی ندارد و داربی را هم باخته است.
باید استقلال را ببریم چون تساوی به درد ما نمی‌خورد. استقلال قطعا دنبال جبران است. ما بازی آسانی نداریم و نباید فریب شرایط استقلال را بخوریم. استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و برای هر تیمی یک حریف خطرناک محسوب می‌شود. البته ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و باید 3 امتیاز را بگیریم. تا حالا بردی نداشتیم و نیاز به کسب این 3 امتیاز داریم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان سرباز ما هم در وضعیت خوبی قرار دارند.

 قبول داری با از دست دادن بازیکنانی مثل رشید مظاهری و محمدرضا حسینی ضرر کردید؟
دوست داشتم که حسینی و رشید در جمع ما بمانند، ولی بازیکن آزاد حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. من برای رشید و محمدرضا در تراکتورسازی و سپاهان آرزوی موفقیت دارم. به هر حال تصمیم آنها جدایی از تیم ما بود و باید به آن احترام گذاشت.

 تو در سال‌های گذشته چندبار به‌صورت جدی از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتی. آیا از نرفتن به این تیم‌ها پشیمان نیستی؟
بله، چندبار پیشنهاد داشتم و حتی مذاکرات هم جدی شده بود، ولی درنهایت در ذوب‌آهن ماندم. پشیمان هم نیستم؛ من در ذوب‌آهن رشد کردم و به نوعی مدیون این تیم هستم.

این خبر را به اشتراک بگذارید