• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41457
+
-

اعتصاب سرخ‌ها یک روز دوام آورد

اعتصاب سرخپوشان فقط یک روز طول کشید و روز گذشته پرسپولیسی‌ها به تمرینات برگشتند تا شرایط دوباره عادی شود؛ هرچند دوشنبه حتی گفته شد که سرپرست جدید باشگاه بازیکنان را تهدید کرده اما ماجرا خیلی زود تکذیب شد و مشخص بود که این اعتصاب تنها به‌منظور فشار برای دریافت مطالبات انجام شده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده از روزی که سکان هدایت این باشگاه را برعهده گرفته است، گفت: «به هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز مسائل تیم فکر نمی‌کنم. از همان ثانیه اول که پشت میز نشستم تمام افکارم را معطوف به باشگاه کردم. روی مسائل حاشیه‌ای هم کار نمی‌کنم که بخواهم اتمسفر مدیریتی را برای خودم خوب کنم، بلکه همه‌‌چیز در باشگاه سر جایش قرار دارد.»
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره انتشار عکسی از جلسه خصوصی وی با 5 بازیکن پرسپولیس گفت: «می‌خواهند با انتشار چنین اخباری دست به تخریب بزنند. اصلا چنین موضوعاتی صحت ندارد که من با مشاورانم در جلسه بوده‌ام. تمام اعضایی که در این نشست بودند مسئولان باشگاه هستند. جلسه بسیار خوبی با بازیکنان داشتم. عکسی هم که گرفته شد در سایت باشگاه قرار گرفت و تمام بازیکنان همه‌‌چیز را شفاف بیان کردند. وظیفه من هم این است که پاسخ تمام دغدغه‌های آنها را که بهترین‌های فوتبال ایران هستند، بدهم.»
عرب درباره نگرانی بازیکنان از انتشار فایل صوتی از جلسه گفت: «آنها نگران نیستند چون دیدند همه‌‌چیز چقدر شفاف است. این صحبت‌ها در ‌شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس نیست. هیچ حاشیه‌ای در کار نیست که بخواهیم با آن مقابله کنیم. آقایان هم نگران این موضوع نباشند. شفافیت در گفتار و عمل مهم‌ترین موضوعی است که به آن فکر کرده‌ام.» سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جدایی زودهنگامش از این باشگاه و صحبت‌های مطرح شده درخصوص حضورش به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: «این صحبت‌ها هم همان خط‌وربط‌هاست. من رو به جلو حرکت می‌کنم و در ابتدای حضورم در اینجا طبیعی است که چنین رفتارهایی هم از سوی برخی افراد ببینم. فعلا توجهی به آنها ندارم. تمرکز مجموعه باشگاه روی حل مسائل است و نمی‌خواهیم آرامش خود را بی‌دلیل از دست بدهیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید