• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 13 آذر 1397
کد مطلب : 39722
+
-

رسن: از نظر من بیرانوند بهترین بازیکن سال آسیاست

رسن: از نظر من بیرانوند بهترین بازیکن سال آسیاست

حمید علیپور| بشار رسن در ادامه فصل خوبش با پرسپولیس، عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشورش در سال۲۰۱۸ را نیز به‌دست آورد. هافبک عراقی پرسپولیس فصل بسیار خوبی را با این تیم سپری کرد و توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کند. این بازیکن در تیم ملی عراق هم عملکرد خوبی داشت و درنظرسنجی‌ای که شبکه فوتبال عراق انجام داد، عنوان بهترین بازیکن سال۲۰۱۸ این کشور را به‌دست آورد. مرد سال فوتبال عراق درخصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس به سؤالات همشهری 
پاسخ داد.
    کسب عنوان بهترین بازیکن سال عراق را تبریک می‌گوییم.
واقعا ممنونم. من سال خیلی خوبی را با پرسپولیس و عراق پشت‌سر گذاشتم. با پرسپولیس توانستم به قهرمانی لیگ برسم و در لیگ قهرمانان آسیا هم با سرخپوشان نایب‌قهرمان شدیم. از طرفی بازی‌های خوبی را هم به‌همراه تیم ملی عراق انجام دادم.
    خودت فکر می‌کردی این عنوان را کسب کنی؟
واقعا از این اتفاق خیلی خوشحالم و به‌نظرم این انتخاب را مدیون بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی عراق هستم. خوشحالم که در پرسپولیس به این عنوان رسیدم.
    همه فکر می‌کردند بیرانوند هم به‌عنوان نامزد بازیکن سال آسیا انتخاب شود اما برخلاف انتظار این اتفاق نیفتاد.
واقعا همه ما از این موضوع تعجب کردیم. بیرانوند سال فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت و همه فکر می‌کردیم که این عنوان را کسب خواهد کرد. اما از نظر من بیرانوند بهترین بازیکن سال آسیاست.
    حالا با این انتخاب کار سختی در جام ملت‌ها خواهی داشت.
بله دقیقا درست است و مطمئنم که به همراه عراق می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا مدعی قهرمانی باشیم. البته این را هم بگویم درست است که عراق و ایران در یک گروه بازی می‌کنند اما به‌نظرم این دو تیم می‌توانند فینالیست‌های 
این دوره هم باشند.
    با بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به‌خصوص بیرانوند درباره جام ملت‌ها کری هم می‌خوانی؟
نه، اصلا اینطور نیست. ما تمام تمرکزمان برای موفقیت پرسپولیس است و هیچ کری در مورد تیم ملی با آنها نمی‌خوانم.
    شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
ما واقعا شرایط خیلی سختی را پشت‌سر می‌گذاریم و کمبود بازیکن خیلی به تیم فشار آورده است. از طرفی فشردگی مسابقات باعث شد مصدومان زیادی در تیم داشته باشیم. اما با وجود این دیدید که در بازی برابر ماشین‌سازی خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم که در بازی با ذوب‌آهن هم بتوانیم پیروز شویم.
    با وجود عملکرد بسیار خوبت در پرسپولیس هنوز نتوانسته‌ای گلزنی کنی.
بله همینطور است. در این مورد خیلی بدشانس هستم. در بازی برابر فولاد ضربه چیپ من به تیر دروازه خورد و در برابر تراکتورسازی هم ضربه من را گلر حریف به خوبی از درون دروازه مهار کرد.
    هنوز هم به از دست‌دادن فینال لیگ قهرمانان فکر می‌کنی؟
بله هنوز هم خیلی از این اتفاق ناراحت هستیم. به‌نظر من اگر پرسپولیس خسته نبود و در بازی رفت کمی دقت می‌کردیم در بازی برگشت می‌توانستیم جبران کنیم و قهرمان شویم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید