• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98743
+
-

بشار رسن: به عرب گفتم با من تمدید کن، نکرد

ستاره عراقی پرسپولیس که این روزها شایعه جدایی‌اش به گوش می‌رسد، در گفت‌وگویی کوتاه با همشهری توضیح داد که چرا از مدیران این باشگاه دلخور است

بشار رسن: به عرب گفتم با من تمدید کن، نکرد

جزئیات قرارداد هافبک عراقی سرخپوشان نشان می‌دهد که مدیرعامل سابق پرسپولیس نقش مهمی در جدایی احتمالی این بازیکن عراقی داشته است.
هافبک میانی سرخپوشان احتمالا آخرین فصل حضور خود در پرسپولیس را سپری خواهد کرد و به‌احتمال فراوان در فصل آینده در لیگ قطر یا عربستان به میدان خواهد رفت. رسن که در چند فصل گذشته یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان تیمش بوده، از بدقولی‌های مکرر باشگاه دلخور است. این بازیکن که با وجود مطالبات خود حاضر نشد مانند سایر خارجی‌های شاغل در لیگ ایران قراردادش را فسخ و از تیمش شکایت کند، در آخرین گفت‌وگوی خود با یک رسانه عراقی عنوان کرد که به‌احتمال فراوان در فصل آینده به قطر یا عربستان خواهد رفت.
ظاهرا قرار بوده مسئولان باشگاه پرسپولیس قسط دوم طلب این بازیکن را چند روز پیش پرداخت کنند، اما بدقولی چندباره صدای او را درآورده است.
 
تست بیرو دردسر شد
بشار از فصل گذشته چیزی نزدیک به 120هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار بود. محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پیشین سرخپوشان چندبار به بازیکن عراقی تیمش قول تسویه‌حساب داده بود، اما این قول‌وقرارها هربار به دلایلی عملی نشده بود. مدتی بعد مدیران پرسپولیس 150هزار دلاری را که از باشگاه آنتورپ بلژیک بابت قرارداد بیرانوند گرفته بودند، به‌حساب بشار ریختند. باشگاه آنتورپ با پرداخت 150هزار دلار قسط اول انتقال بیرانوند را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و مدیران باشگاه این مبلغ را به بشار دادند تا هم فصل گذشته را با او تسویه کرده باشند، هم بخشی از فصل فعلی را. گفته می‌شود انصاری‌فرد به او قول داده بود اوایل سال جدید 150هزار دلار دیگر هم به حسابش بریزد. قرار بود این مبلغ بعد از حضور بیرانوند در تست پزشکی آنتورپ پرداخت شود. کرونا سفر بیرانوند را به تأخیر انداخت و پرسپولیس پول دیگری هم نداشت که به بشار بدهد.

  بشار رسن: به من خیلی دروغ گفتند
هافبک عراقی سرخپوشان که این روزها در کشورش به‌سر می‌برد، در گفت‌وگویی تلفنی به چند سؤال خبرنگار همشهری پاسخ داد. او درباره احتمال جدایی از پرسپولیس گفت:‌ «من هنوز تصمیم نگرفته‌ام و فعلا در خانه هستم، باید ببینم بعد از پایان کرونا چه اتفاقی می‌افتد.»شاید اگر قرار باشد دلیل ناراحتی بشار رسن را در یک کلمه خلاصه کنیم، آن کلمه بدقولی باشد: «مدیران قبلی پرسپولیس خیلی به من دروغ گفتند. هربار به من قول الکی دادند و به همین دلیل حسابی از دست آنها ناراحت هستم.»به او گفتیم که هواداران پرسپولیس امیدوارند سال‌های زیادی در این تیم بماند. توضیح می‌دهد که او هم چنین آرزویی داشته اما مدیران قبلی باشگاه دنبال چیزی دیگری بوده‌اند: «من در زمان مدیریت آقای عرب پیشنهاد دادم قراردادم را تمدید کنند اما باشگاه این کار را نکرد و حالا باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید