• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 9 مهر 1397
کد مطلب : 32371
+
-

راز زن جوان زیر خروارها سیمان دفن بود


زنی که پس از مرگ شوهر معتادش جسد او را در زیرزمین دفن کرده و روی آن را با سیمان پوشانده بود پس از 15روز راز خود را فاش کرد. به گزارش همشهری، چند روز پیش زنی به یکی از کلانتری‌های ملایر در استان همدان رفت تا رازی را که در سینه داشت فاش کند. او مدعی شد 15روز قبل‌تر وقتی شوهر معتادش به‌صورت ناگهانی در خانه فوت کرده بود، از ترس جسد او را در زیرزمین خانه دفن کرده و رویش را با سیمان پوشانده اما حالا به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته این راز را فاش کند.

با اظهارات این زن تیمی از مأموران راهی خانه وی شدند و با کندن سیمان‌ به جسد مرد جوان رسیدند اما هنوز مشخص نبود که این مرد چگونه فوت شده و چه بر سر او آمده است.

به این ترتیب زن جوان بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: شوهرم راننده ماشین سنگین بود و مدت‌ها بود که معتاد به مواد‌مخدر شده بود. دخترهایم مدتی قبل ازدواج کردند و سر زندگی‌شان رفتند و من و شوهرم همراه پسر 14ساله‌مان زندگی می‌کردیم. روز حادثه، می‌خواستم به مطب دکتر بروم، نزد شوهرم رفتم و از او پول خواستم. اما گفت که پول ندارد. عصبانی شدم و سر اینکه پول‌هایش را خرج خرید مواد کرده با هم دعوا کردیم. پس از آن شوهرم قهر کرد و به زیرزمین خانه رفت.

او ادامه داد: چند ساعت از رفتن او گذشت و هنگام شام پسرم را پایین فرستادم تا او را خبر کند اما او نیامد. کمی بعد خودم به زیرزمین رفتن و دیدم شوهرم کنار بساط مصرف مواد دراز کشیده و چند ورق قرص هم کنارش افتاده است. به تصور اینکه خوابیده، پتویی رویش کشیدم و به خانه برگشتم. اما صبح که دیدم از او خبری نشد، دوباره سراغش رفتم و این‌بار متوجه شدم نفس نمی‌کشد و جانش را از دست داده است. حسابی ترسیده بودم و می‌دانستم که اگر ماجرا را به خانواده‌اش بگویم، تصور می‌کنند که من او را به قتل رسانده‌ام. برای همین تصمیم گرفتم همان‌جا او را دفن کنم. شروع به کندن زمین کردم اما کمی بعد به یک سنگ بزرگ برخورد کردم و دیگر نتوانستم به کندن ادامه بدهم. این‌بار تصمیم گرفتم مقداری سیمان بخرم و روی جسد را با سیمان بپوشانم. اما پس از گذشت 15روز از ماجرا، به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه و رازم را فاش کنم.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان این خبر گفت: با اظهارات این زن برای وی قرار قانونی صادر شد اما با توجه به گذشت 15روز از حادثه و قرار گرفتن سیمان روی جسد، علت مرگ مرد جوان مشخص نبود و به همین دلیل جسد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته تا علت مرگ او مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید