• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32257
+
-

خبرهای کوتاه

 ممنوعیت استخدام فامیلی در شهرداری، در صف بررسی شورا

بهاره آروین، رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران: «طرح تعارض منافع در شهرداری تهران» در صف انتظار ورود به شورا قرار گرفت . تاکنون این طرح و ابعاد آن در جلسات مختلف بررسی شده و یکشنبه هفته گذشته در جلسه مشترک با حضور اعضای کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه، نهایی شد و در دستور کار هیأت رئیسه قرار گرفت و در نوبت ورود به صحن قرار دارد تا بتوانیم آن را بررسی کنیم.(ایسنا)

 ساماندهی سرای محلات پایتخت

ولی‌الله شجاع‌پوریان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران : ساماندهی سراهای محلات آغاز شده است. دومین آسیب در حوزه فعالیت ما در شهرداری تهران بعد از آسیب‌های اجتماعی، وضعیت نابسامان سراهای محلات است. سراهای محلات مشکلات متعددی دارند که یکی از مهم‌ترین مشکلات عدم‌مدیریت واحد است. (ایسنا)

 زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) در آستانه بهره‌برداری

احسان نوش‌آبادی،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) از مرز 95درصد فراتر رفت. پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) با توجه به رو به اتمام‌بودن عملیات زیرسازی مسیر، ظرف 10روز آینده وارد مرحله اجرای بتن غلتکی خواهد شد.( همشهری)

 افزایش فروش گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهروند

مسعود سریع‌القلم ، مدیرعامل شرکت شهروند: شاخص‌های تقاضا و فروش گوشت قرمز در شهریور‌ماه سال‌جاری نسبت به‌مدت مشابه سال 96 افزایش یافت. میانگین فروش انواع گوشت قرمز تازه و منجمد در شهریور‌ماه امسال نسبت به‌مدت مشابه سال 96بیش از 44درصد رشد داشته که این افزایش تقاضا در روزهای پایانی هفته بیش از ۱۰۰درصد است که نشان از بی‌اساس بودن شایعات مبنی بر کمبود گوشت قرمز دارد. ( همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید