• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 21 تیر 1403
کد مطلب : 229809
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0DDK
+
-

اخبار کوتاه

با حکم رهبر معظم انقلاب نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی منصوب شد
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهری‌اصل را به‌‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز منصوب کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با ابراز تأسف فراوان مجدد از فقدان حجت‌الاسلام آل‌هاشم، از شیوه سلوک مردمی و خدمتی ایشان تمجید کردند.

دیدار رئیس دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان
محمد محمدی گلپایگانی و سیدعلی‌اصغر حجازی،رئیس و قائم‌مقام دفتر مقام معظم رهبری، صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و سیدمحمود علوی، وزیر پیشین اطلاعات از جمله چهره‌هایی بودند که روز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

قدردانی سید حسن نصرالله از موضع رئیس‌جمهور منتخب
دبیرکل حزب‌الله در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید محمد نعمه ناصر در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت، با تبریک به جمهوری‌اسلامی ایران، به سبب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله و برپایی مناظرات میان نامزدها و رفتار مترقیانه و محترمانه در انتخابات افزود: بار دیگر از رئیس‌جمهور منتخب به سبب پیام و موضع سیاسی‌ای‌که طی آن بر ثبات مواضع ایران در حمایت از مقاومت تاکید کرد، قدردانی می‌کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید