• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2412
+
-

خبرهای کوتاه ادب و هنر

مادرم می‌خواهد فیلم مرا ببیند

صابر ابر، بازیگر فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به ادامه عدم‌اکران این فیلم اعتراض کرد. به گزارش خبرآنلاین، در یادداشت ابر که خطاب به مخاطبی نامعلوم نوشته شده آمده است: « آقا یا خانمِ [...]، فیلمِ ما را نشان دهید. مادرم می‌خواهد فیلم من را ببیند.» ابر در بخش دیگری از نامه‌اش با اشاره به طولانی شدن توقیف فیلم به کنایه گفته است «زمانی که این‌ فیلم را بازی کرده مو داشته است».

  نامزدهای نقد ادبی جایزه جلال 

«بلاغت از آتن تا مدینه» از داوود عمارتی‌مقدم، «بوطیقای بوف کور» از محمود نیکبخت، «درآمدی بر تحلیل انتقادی گفتمان روایی» از حسین صافی، «نظریه ژانر» از سیدمهدی زرقانی و محمدرضا قربان صباغ، «صدای زمانه» از کارولینای راکوونیسکا عسگری و عسگر عسگری به‌عنوان نامزدهای بخش نقد ادبی جایزه جلال‌آل‌احمد انتخاب شدند.به‌گزارش روابط عمومی این جایزه، محمدسرور مولایی، امیرعلی نجومیان و علیرضا نکویی داوری این بخش را بر عهده دارند.

  برنده شیر نقره‌ای ونیزدر تهران

گروه «رمینی پروتکل» مهمان سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی‌جشنواره، گروه تحقیقات کمپانی «رمینی پروتکل» که برای انجام فاز مقدماتی اجرا به تهران آمده بودند، پس از انجام امور پیش تولید به آلمان بازگشتند. رمینی پروتکل برنده جوایز متعددی ازجمله شیر نقره‌ای دوسالانه هنرهای ونیز است.

این خبر را به اشتراک بگذارید