• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 9 مهر 1403
کد مطلب : 236153
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0wy2
+
-

طنین شعار مرگ بر اسرائیل در پارلمان شهری

طنین شعار مرگ بر اسرائیل در پارلمان شهری

اعضای شورای شهر تهران در جلسه دویست‌و‌شصت‌و‌ششم، شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفتند و در راستای دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
 مهدی چمران: اسرائیل و آمریکا این‌چنین می‌پندارند که با کشتار فرماندهان مقاومت می‌توانند طومار حزب‌الله را در هم بپیچند؛ اما کور خوانده‌اند. جهاد حدومرز نمی‌شناسد و امروز در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل خیلی‌ها فریاد برمی‌آورند که ما می‌خواهیم به لبنان برویم و از آرمان‌های اسلام دفاع کنیم. من پیرمرد هم آماده‌ام تا تفنگ به‌دست بگیرم و در راه آزادی قدس بجنگم.
 پرویز سروری: این خصوصیات سیدحسن نصرالله بود که دشمن را به جایی رساند که با ۸۵بمب سنگرشکن یک تنی منطقه را شخم بزند تا او را از جامعه اسلامی و جبهه مقاومت بگیرد. هرچند این داغ بزرگی بر حزب‌الله است؛ اما یقین دارم در روزهای آینده حزب‌الله بالنده‌تر و جنگنده‌تر از دیروز در مقابله با اسرائیل غاصب ظهور و بروز خواهد کرد.
 نرجس سلیمانی: شهادت مردان حق، به دستان ناپاک زامبی‌های خون‌آشام لکه ننگین ابدی بر چهره‌های خبیثی است که به‌دنبال تطهیری بر مرکب نجاست هستند. سرنوشت محتوم آنها سقوط به درک است.
 سیدمحمد آقامیری: شهادت مدال افتخار مجاهدین فی‌سبیل‌الله است. آمریکا نخستین کشوری است که از جنگ با ایران گریزان است و اسرائیل هم عدد و رقمی نیست که خود را به ورطه جنگ با ایران بیندازد.
 مهدی عباسی: آن زمان که جوان ۳۲ساله‌ای همچون سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله شد و جای سیدعباس موسوی را گرفت به‌دلیل اراده الهی بود. این اراده الهی سرنوشت متفاوتی را از امروز رقم خواهد زد و سیدحسن نصرالله براساس قطعیت‌ها تکرارپذیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید