• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 تیر 1397
کد مطلب : 22983
+
-

اولین ملی‌پوش در تمرین آبی‌ها

منتظری: هیچ نازی برای استقلال ندارم، رفتن امید هم ربطی به من نداشت

منتظری: هیچ نازی برای استقلال ندارم، رفتن امید هم ربطی به من نداشت

در میان اخبار ناامیدکننده‌ای که هر روز به هواداران استقلال می‌رسد، تمدید قرارداد پژمان منتظری و حضور او در جمع آبی‌پوشان می‌تواند کمی برای هواداران این تیم امیدوارکننده باشد. پژمان منتظری هم مانند ابراهیمی و مجید حسینی از جمله بازیکنانی بود که بعد از بازگشت از جام‌جهانی شایعه جدایی او از جمع آبی‌پوشان به‌شکل جدی مطرح شده بود اما درنهایت در جمع آبی‌ها ماندگار شد. پژمان پس از بازگشت از روسیه دو هفته به استراحت پرداخت و در این مدت درگیر برخی حاشیه‌ها شد. او اما بالاخره پای میز مذاکره با مدیرعامل استقلال نشست و برای یک فصل دیگر با این تیم به توافق رسید. سیدرضا افتخاری با اعلام این خبر گفت: «منتظری از بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال است و تیم ما به تجربیات او نیاز دارد. به او اعتماد داریم و روابط خوبی میان ما وجود دارد. حضور منتظری در ترکیب استقلال باعث دلگرمی سرمربی و بازیکنان خواهد بود.»
این مدافع ملی‌پوش پس از عقد قرارداد با استقلال روز گذشته راهی ترکیه شد تا به اردوی آبی‌ها اضافه شود. پژمان در حالی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد که از برخی حواشی پیش‌آمده به‌شدت گلایه‌مند بود و حتی روز چهارشنبه به همین دلایل اعلام کرده بود از استقلال جدا می‌شود. اما پس از مذاکره با افتخاری در روز پنجشنبه متقاعد شد که در کنار آبی‌پوشان بماند. منتظری در این جلسه برخی از دلایلش برای جدایی از استقلال را مطرح کرد اما درنهایت تنها دلیل ماندن در این تیم را احترام به هواداران عنوان کرد.
مدافع بی‌حاشیه استقلال معتقد است به‌دلیل عرقی که به این تیم دارد، درگیر برخی حواشی شده و با توجه به اینکه همواره فکر می‌کرده استقلال تیم اوست درگیر این مسائل شده‌ است. منتظری می‌گوید: «سال گذشته در خانه افتخاری به توافق رسیدم که در استقلال بمانم. بدون قرارداد به اردوی ارمنستان رفتم چراکه فکر می‌کردم استقلال باشگاه خودم است. اما فکر می‌کنم من اشتباه کردم چون با صداقت جلو آمدم اما بعد دیدم عبارت چی‌چی‌تایم درست شد. امسال هم ماجرای ابراهیمی را بی‌دلیل به من نسبت دادند، در حالی که سفر من به قطر ارتباطی با موضوع ابراهیمی نداشت. وقتی متوجه شدم قرار است با الاهلی قرارداد امضا کند به افتخاری، شفر و زرندی پیغام دادم. ممکن است ابراهیمی از من ناراحت شود اما مجبورم بگویم که پای من بی‌جهت وسط کشیده شد. من در قطر در هتل سکونت داشتم. علی کریمی که صحبت پیوستن او به الاهلی بود با من تماس گرفت و سوالاتی پرسید اما ابراهیمی هیچ تماسی با من نداشت.»
منتظری با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استقلال می‌گوید: «متاسفانه بعد از آخرین بازی در لیگ تا همین چند روز گذشته، از سوی باشگاه هیچ تماسی با من گرفته نشد. تصور می‌کنم برخی می‌خواهند من را از استقلال دور کنند. اما منتظری عاشق استقلال است و این را بدانید که من هیچ نازی برای باشگاه ندارم. واقعا چرا باید در سن 34سالگی ناز کنم؟ موضوع فقط عمل کردن به وعده‌هایی است که انجام نشده‌اند. وقتی به ایران برگشتم تمام حساب‌های من به‌خاطر پرداخت نشدن مالیات بسته شده بود. من منتی بر سر استقلال ندارم و برعکس استقلال است که سر من منت دارد اما ادامه دادن به چه قیمتی؟ وقتی با استقلال قرارداد دوساله بستم فقط به این موضوع فکر می‌کردم که یک حس دو طرفه عاشقانه‌ای وجود دارد. اما در این مدت قضاوت‌های وحشتناکی درمورد من شد. اینها را گفتم تا هواداران در جریان برخی مسائل باشند و کمی سبک‌تر شوم.»
مدافع استقلال که با مطرح کردن جدایی از این تیم موفق شد طلبش را وصول کند درست یک روز بعد از این مصاحبه با افتخاری به توافق رسید و دیروز راهی ترکیه شد. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که اصلا پیشنهاد دیگری پیش روی این بازیکن نبوده و مطرح شدن پیشنهادهای قطری صرفا برای وصول مطالبات بوده است. با این وجود حضور این مدافع در شرایط فعلی می‌تواند دلگرمی زیادی برای هواداران استقلال در فصل جدید باشد. هوادارانی که بعد از رفتن ابراهیمی و جدی شدن انتقال مجید حسینی به‌شدت نگران 
آینده هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید