• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 23 اسفند 1402
کد مطلب : 220848
+
-

خبر کوتاه

مورینیو دروغ گفت
مورینیو در مصاحبه جدید خود ادعا کرده بود از فوتبال عربستان پیشنهاد دارد و بالاخره روزی مربیگری در لیگ حرفه‌ای این کشور را نیز تجربه خواهد کرد اما فعلا جاه‌طلبی برایش مهم‌تر از پول است. الشرق‌الاوسط در واکنش به حرف‌های آقای خاص، نوشت: «منابع آگاه از لیگ فوتبال عربستان اعلام کرده‌اند که در حال‌حاضر هیچ مذاکره یا تماسی بین باشگاه‌های این کشور و مورینیو انجام نشده است و او فعلا هیچ پیشنهادی از فوتبال عربستان ندارد.»

موفقیت‌های ناعادلانه سیتی
ایان رایت، اسطوره 60ساله آرسنال به موفقیت‌های منچسترسیتی تشکیک کرد و گفت تا زمانی که 115تخلف مالی آنها رد نشود، نمی‌توان این تیم را ستایش کرد و به آن عشق ورزید. پس از تحقیقاتی که از سال2018 آغاز شد، در فوریه2023 منچسترسیتی به 115 اتهام مرتبط با قوانین مالی قهرمانی لیگ انگلیس متهم شد. قرار است در تابستان2025 حکمی درباره پرونده سیتی صادر شود.

امباپه قبل از یورو
کیلین امباپه از سران باشگاه رئال‌مادرید خواسته مراسم معارفه‌اش را پیش از آغاز یورو2024 برگزار کنند تا او مجبور نباشد در هر نشست خبری درباره آینده‌اش به خبرنگاران پاسخ دهد؛ این ادعای روزنامه آاس است. در تابستان رویدادهای ورزشی بزرگی در پیش است که المپیک هم یکی از آنهاست. رئال هم نمی‌خواهد درصورت جذب قطعی امباپه تورنمنت‌هایی مثل یورو یا المپیک روی مراسم پولساز معارفه این بازیکن تأثیر بگذارد و آن را به سایه ببرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید