• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 بهمن 1402
کد مطلب : 218190
+
-

نقل قول

نقل قول

آتش‌بس پایدار به جای بمباران
مارک رافلو در مراسم اهدای جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا:  ‌ ۲۷هزار فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند؛ پس این بمباران اثر ندارد؛ ما که راه خود را به‌سوی صلح، بمباران نمی‌کنیم. تنها چیزی که باید گفت این است که فرصت‌دادن به آتش‌بس چه اشکالی دارد؟ ما در حال حاضر یک میلیون پناهنده در مرز رفح داریم که در انتظار موج بمباران دیگری هستند، درحالی‌که در حال حاضر ۴۰۰هزار نفر از گرسنگی در آستانه مرگ هستند و اجازه ورود هیچ کمک بشردوستانه‌ای به آنجا داده نمی‌شود.
بنابراین ما از رهبران جهان به‌ویژه بایدن می‌خواهیم به‌دنبال آتش‌بس، آن‌هم یک آتش‌بس پایدار به‌جای بمباران مداوم و تشدید خشونت و آنچه به‌زودی به یک جنگ منطقه‌ای تبدیل خواهد شد، باشند. باید خواستار صلح باشیم وگرنه خودمان هم به جنگ در منطقه کشیده می‌شویم./ ددلاین

اسکار بهترین انتخاب بازیگر
 اسکار بهترین انتخاب بازیگر به فهرست جوایز آکادمی اسکار اضافه می‌شود. آکادمی اسکار از اعطای یک جایزه جدید برای نخستین‌بار در سال۲۰۲۶ خبر داد که به بهترین انتخاب بازیگر (Cas ting) تعلق خواهد گرفت و جدیدترین جایزه‌ای است که پس از سال۲۰۰۲ و معرفی جایزه بهترین انیمیشن بلند، به این جوایز سینمایی اضافه می‌شود. این خبر در حالی اعلام شده است که آکادمی اسکار به‌ویژه در سال‌های اخیر با فشار فزاینده‌ای برای تجمیع جوایز شاخه‌های مختلف جهت حفظ هرچه بیشتر بیننده‌های این رویداد سینمایی روبه‌رو بوده است. هنوز اما مشخص نیست که آیا قرار است اعطای جایزه اسکار «بهترین انتخاب بازیگر» در پخش تلویزیونی این مراسم گنجانده شود یا خیر. در حال حاضر جوایز اسکار در 23شاخه اعطا می‌شود؛ اگرچه اغلب بینندگان بیشتر تمایل به تماشای 4 یا 5 شاخه اصلی را دارند. از سوی دیگر، آکادمی اسکار در سال‌های اخیر به‌طور فزاینده‌ای از مسئولان انتخاب بازیگر استقبال کرده است و شاغلان این حرفه برای چندین‌دهه از اعضای آکادمی بودند و از سال۲۰۱۳ که شاخه‌ای مجزا برای آنها تعریف شد، به‌عنوان اعضای کل آکادمی طبقه‌بندی می‌شدند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :