• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 تیر 1397
کد مطلب : 21734
+
-

بازار

   افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار :عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به ساعت فعالیت 240میدان میوه و تره‌بار شهرداری تهران به تسنیم گفت: در فصل تابستان و تغییرات در زمان تردد شهروندان ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره‌باردرصورت استقبال تا ۲۰:۳۰ افزایش می‌یابد.

   فیات با ایران مذاکره جدیدی نداشته است : هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مهر گفت: فیات هیچ‌گونه مذاکره‌ای با ایران نداشته و این خبر تکذیب می‌شود. همچنین پژو هنوز به‌صورت رسمی خروج خود از ایران را اعلام نکرده است.

   همه برندهای گوشی موبایل ارز دولتی گرفتند: مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی به ایسنا گفت: همه برندهای موبایل موجود در بازار از ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی استفاده کرده و نباید مشمول افزایش قیمت شوند. به گفته او، میزان تخصیص ارز به واردات این کالا کمتر از یک سوم نیاز بازار در این بازه زمانی بوده است.

   افزایش غیرقانونی قیمت برنج‌های خارجی : درحالی‌که وارد‌کنندگان برنج خارجی ۵۰۲ میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده‌اند براساس آمارهای رسمی قیمت برنج وارداتی در بهار امسال ۴۴ درصد افزایش داشته است. مسعود بصیری، مدیرکل تنظیم بازار وزارت جهادکشاورزی به ایسنا گفت: این افزایش قیمت غیرقانونی است و دستگاه‌های نظارتی باید برخورد کنند.

   تب خرید طلا و سکه فروکش کرد: ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش خرید و فروش در بازار طلا و سکه خبر داد و به ایسنا گفت:‌ بازار از نظر دادوستد بسیار راکد است و مردم برای خرید چندان مراجعه‌ای ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید